خوزستان در استفاده از واگن چارتری برای جابجایی مرسولات پستی اول شد


خوزستان در استفاده از واگن چارتری برای جابجایی مرسولات پستی اول شد

اهواز- ایرنا- مدیرکل پست استان خوزستان با اشاره به استفاده از واگن چارتری اختصاصی برای جابجایی مرسولات در این استان برای نخستین بار در کشور گفت: استفاده از ظرفیت ریلی برای مبادلات پستی در افزایش امنیت ،سرعت کار و کاهش هزینه‌ها موثر است.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا مهران حموله در نشست خبری که به مناسبت آغاز هفته پست در اداره کل پست خوزستان به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد با اشاره به رشد سه برابری تعداد بسته ها و امانات پستی صادره و چهار برابری مرسولات وارده افزود: با وجود افزایش ترافیک و حجم کاری، به همت کارکنان پست خوزستان ارائه خدمات بدون وقفه همچون گذشته انجام شده‌است و همین امر به رشد درآمد در۶ ماهه اول سال جاری منجر شده است.

وی با بیان اینکه تغییر و اصلاح خطوط و افزایش ناوگان از تلاش های موفق در زمینه کاهش مدت سیر مرسولات در استان خوزستان بوده است گفت: برخورد مناسب هنگام قبول مرسولات وحفظ کرامت مشتریان در کنار آراستگی و انضباط کاری موزعین می تواند این زنجیره را کامل کند.

مدیرکل پست استان خوزستان تسریع در اجرا و تکمیل پروژه پیاده سازی طرح تحول، افزایش مرسولات پستی به کمک مکانیزه کردن فرایندها، ارتقای سیستم شبکه مجازی و الکترونیک پست و بهبود معیشت کارکنان را به عنوان برنامه های اصلی پست در سال جاری دانست.

حموله پیاده سازی اتوماسیون تحت وب، برگزاری ویدئوکنفرانسی جلسات و برنامه موبایلی بهنگام سازی کدپستی را مظاهر مناسب ارتقاو بهره برداری از فناوری در شبکه پستی عنوان کرد و افزود: طرح تحول پست باید شتاب بیشتری بگیرد که می‌تواند در ترافیک و جذب درآمد نقش مهمی ایفا کند.

مدیر کل پست استان خوزستان همچنین از پرداخت طرح تحول و حق مسئولیت به کارکنان پست به عنوان اقدام انجام شده در راستای بهبود معیشت کارکنان یاد کرد و گفت: افزایش ۵۰ درصدی حقوق پایه در پست اجرا شده است و با پیاده سازی طرح پرداخت در قبال عملکردها ، پرداخت ها به صورت عادلانه انجام خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک