نمازجمعه شهرستان تفتان تعطیل شد


نمازجمعه شهرستان تفتان تعطیل شد

زاهدان- ایرنا- فرماندار تفتان سیستان و بلوچستان گفت: برابر آخرین تصمیمات ستاد مدیریت بیماری کرونا، تمامی نمازهای جمعه و جماعات این شهرستان تا اطلاع بعدی تعطیل اعلام شد.

فریبا برنایی بجد روز جمعه در گفت‌وگو با ایرنا اظهارداشت: همچنین تعطیلی صنوف غیر ضروری بویژه در شهر نوک آباد و روستای اسکل آباد تا اطلاع بعدی استمرار خواهد داشت و در صورت تخطی با متخلفان برخورد قانونی و قضایی خواهد شد.
وی بیان کرد: پیگیری‌های لازم برای تعطیلی مدارس و ادارات تفتان از طریق ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در حال انجام است که در صورت موافقت اطلاع رسانی لازم در این خصوص طی اطلاعیه‌های بعدی صورت خواهد گرفت.
فرماندار تفتان گفت: استفاده از ماسک توسط تمامی شهروندان اجباری است و در صورت عدم رعایت با متخلفان برخورد قانونی و قضایی صورت خواهد گرفت.
وی ادامه داد: افراد و کارکنانی که علائم مشکوک به ابتلای ویروس کرونا دارند از مراجعه به ادارات و اماکن عمومی خودداری کنند.
برنایی بجد اظهارداشت: اجرای مصوبات ستاد مدیریت بیماری کرونای شهرستان اعلام شده در اطلاعیه شماره یک شامل تعطیلی سالن‌های ورزشی، آرایشگاه‌ها، ممنوع بودن مراسمات عزاداری و جشن‌های عروسی و تجمعات نمازهای جمعه همچنان لازم الاجراست.
وی افزود: رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی توسط شهروندان همچنان حائز اهمیت و ضروری است.
شهرستان تفتان با مرکزیت نوک آباد واقع در ۱۶۵ کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری