22 روستای شهرستان بیله‌سوار از پوشش ارتباطی تلفن همراه بهره‌مند شدند


22 روستای شهرستان بیله‌سوار از پوشش ارتباطی تلفن همراه بهره‌مند شدند

اردبیل- ایرنا- 22 روستای شهرستان بیله‌سوار با افتتاح سایت ارتباطی روستای ولی ممیلو و ارتقای سایت ارتباطی روستای انجیرلو از پوشش ارتباطی تلفن همراه بهره‌مند شدند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل روز دوشنبه در آیین بهره‌برداری از سایت ارتباطی روستای ولی ممیلو از توابع بخش جعفرآباد شهرستان بیله‌سوار با اشاره به بهبود پوشش ارتباطی در این شهرستان گفت: برای اجرای این طرح‌های ارتباطی بالغ بر ۲۷ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

بهروز رزمی افزود: برای احداث سایت ارتباطی روستای ولی ممیلو ۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات توسعه شبکه ملی ارتباطات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات هزینه شده که منجر به تقویت پوشش در ۱۵ قشلاق و روستای همجوار شده است.

وی با اشاره به ارتقای سایت ارتباطی روستای انجیرلو با هزینه‌ای بالغ بر هفت میلیارد ریال بیان کرد: با ارتقای این سایت، هفت روستا و قشلاق همسایه نیز از پوشش تلفن همراه برخوردار شدند.

نماینده شهرستان‌های پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز در مجلس شورای اسلامی خدمات وزارت ارتباطات و فناوری ارتباطات در شمال استان اردبیل را چشمگیر خواند و بر ارتقای سایت‌های ارتباطی نسل دوم به نسل سوم و چهارم در منطقه تاکید کرد.

عباس جهانگیرزاده با تاکید بر ضرورت تداوم توسعه ارتباطات در روستاهای محروم منطقه مغان، برقراری اینترنت پرسرعت در این مناطق را مصداق بارز عدالت ارتباطی و اجتماعی دانست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)