محدودیتی برای تردد ناوگان حمل و نقل باری در اصفهان وجود ندارد


محدودیتی برای تردد ناوگان حمل و نقل باری در اصفهان  وجود ندارد

اصفهان- ایرنا- معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان گفت: همزمان با اعمال محدودیت ترافیکی در پنج کلانشهر کشور ، محدودیتی برای تردد ناوگان حمل و نقل باری در نظر گرفته نشده است.

محمدعلی صلواتی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: ممنوعیت تردد به پنج کلانشهر، مربوط به حمل و نقل عمومی نیست و فقط مربوط به حمل و نقل شخصی است.

وی افزود: کنترل ورود و خروج خودروهای شخصی در کلیه پاسگاه‌های اصفهان در حال انجام است و با توجه به مصوبات ستاد کرونا استان از ورود و خروج خودروهای غیر بومی به این منطقه جلوگیری می‌شود.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان با اشاره به تردد ورودی و خروجی به استان در روز گذشته نسبت به روزهای چهارشنبه عادی ادامه داد: روز گذشته حدود ۲.۵ درصد افزایش ورودی خودرو به استان و حدود ۳.۵ درصد کاهش خروج از استان گزارش شده است.

وی بیان کرد: بررسی آمار ۱۳۸ دستگاه تردد شمار در روز گذشته، کاهش ۱۵ درصدی ورود به شهر اصفهان و کاهش حدود ۱۸ درصدی خروج از شهر را نشان می‌دهد که بیانگر کاهش سفرهای شهروندان با توجه به شیوع کروناست.

صلواتی اظهار داشت: ورودی‌های اصفهان زیر نظارت نیروهای پلیس راه است و شاهد کاهش محسوس ترددها هستیم که آمار ترددها تا پایان روز مشخص خواهد شد.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان گفت: ۱۴ درصد خودروهایی که روز گذشته از استان اصفهان تردد کردند مربوط به استان تهران بوده که نسبت به هفته گذشته افزایش چهار درصدی را نشان می دهد.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان شب گذشته گفت: خروج و ورود به کلانشهر اصفهان از بامداد پنجشنبه بیست و چهارم مهر تا ظهر روز یکشنبه هفته آینده با توجه به قرمز و حاد بودن شرایط بیماری کرونا ممنوع است.

حجت‌الله غلامی اظهار داشت: موضوع ممنوعیت ایاب و ذهاب از مبدا و به مقصد کلانشهر اصفهان در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا و همچنین کمیته حمل و نقل مطرح و مقرر شد که از ساعت ۲۴ امشب پنج ورودی اصلی به کلانشهر اصفهان یعنی شاهین‌شهر، پلیس راه سگزی، فولادشهر، مبارکه و نجف آباد کنترل شوند.

وی افزود: بر این اساس از ساعت ۲۴ امشب تا ساعت ۱۲ روز یکشنبه بیست و هفتم مهر، ورود پلاک‌های غیر بومی از محورهای اصلی به سمت کلانشهر اصفهان، ممنوع و ورود پلاک‌های بومی، آزاد است.

غلامی ادامه داد: خروج پلاک‌های بومی از محورهای اصلی نیز در این مدت ممنوع است یعنی کل کلانشهر اصفهان اجازه خروج ندارند.

استان اصفهان در وضعیت قرمز و حاد بیماری کرونا قرار دارد و در زمان حاضر یکهزار و ۶۵۱ بیمار دارای علائم کرونا در بیمارستان‌های استان اصفهان بستری هستند که از میان آنها ۳۲۵ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه (ICU) تحت درمان قرار دارند.

بنا به گزارش وزارت بهداشت، تا کنون بیش از ۵۱۳ هزار نفر بطور قطعی به بیماری کرونا مبتلا شدند که از میان آنها بیش از ۲۹ هزار نفر جان خود را از دست دادند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


راحت شدی عزیزم