چهار اثر سینماگران مازندرانی به جشنواره کشوری کودک و نوجوان راه یافت


ساری- ایرنا - چهار اثر سینمایی سنیما گران مازندرانی به سی و سومین جشنواره...
ساری- ایرنا - چهار اثر سینمایی سنیما گران مازندرانی به سی و سومین جشنواره کشوری فیلم کودک و نوجوان در اصفهان راه یافت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران ، فیلم پیله و پروانه به نویسندگی و کارگردانی محمد صالحی نژاد و تهیه کنندگی مهدی اکبری ، فیلم بازیگوش‌ها با کارگردانی نادره ترکمانی ، نویسندگی یاسر خمسی، تهیه کنندگی و مشاوره هنری و کارگردانی مهدی اکبری از موسسه سینمایی راسخ فیلم و فیلم‌ های والدین امانتی و سلفی با رستم ، اثر حسین قناعت به این جشنواره هنری راه یافت.
سی و سومین جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان عصر امروز کار خود را آغاز می کند و براساس گزارش دبیرخانه این جشنواره ۴۰۳ فیلم کودک و نوجوان به این جشنواره راه یافت که براساس مقررات ۳۲۵ اثر پذیرفته شد.
براساس این گزارش ۱۰۷ ا فیلم به به بخش مسابقه راه خواهند یافت و ۱۱ فیلم نیز به صورت محدود اکران می شود و بقیه فیلم ها نیز بر روی پلتفرم های دیجیتالی به مدت ۶ روز برای مخاطبان ارایه می شود.
علاوه بر این ، قرار است ۲ فیلم سینمایی ویژه نابینایان هم در این جشنواره به صورت توضیح دار و با زبان اشاره به نمایش گذاشته شود.
این دوره جشنواره، براساس توافق‌نامه سازمان سینمایی، بنیاد سینمایی فارابی و شهرداری اصفهان تا دوم آبان در قالب رقابتی در دو بخش "مسابقه سینمای ایران" و "مسابقه سینمای بین‌الملل" ادامه می یابد.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته