نفرات برتر جشنواره عکاسی “قرنطینه” در بوکان معرفی شدند


نفرات برتر جشنواره عکاسی “قرنطینه” در بوکان معرفی شدند

مهاباد- ایرنا- رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بوکان گفت: نفرات برتر نخستین جشنواره عکاسی با موبایل با موضوع “قرنطینه” در این شهرستان معرفی شدند.

منصور احمدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: با اعلام فراخوان از سوی این اداره ۳۰۰ عکس از ۱۰ شهر از چهار استان کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

وی ادامه داد: افراد شرکت کننده آثار خود را با موضوع قرنطینه و چگونگی مبارزه با کرونا در این ایام را به دبیرخانه ارسال و از میان آثار ارسال شده ۱۵۰ عکس کپی و خارج از موضوع تشخیص داده شد و ۱۵۰ اثر نیز داوری شد که با نظر هیات داوران سه اثر به عنوان آثار برتر جشنواره انتخاب شدند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بوکان با بیان اینکه ۲ عکس نیز شایسته تقدیر معرفی شدند افزود: در این جشنواره "میلاد معروفی" از شهرستان بوکان مقام نخست را بدست آورد، "شیلان طوفانی " و "سمیرا پیکرستان" هر ۲ از شهرستان مهاباد به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند و "جمال محمودی" و "نازیلا طالبی" نیز لوح تقدیر جشنواره را از آن خود کردند.

نفرات برتر جشنواره عکاسی “قرنطینه” در بوکان معرفی شدند

وی اضافه کرد: به نفر اول دیپلم افتخار و مبلغ پنج میلیون ریال، نفر دوم دیپلم افتخار و مبلغ سه میلیون ریال و نفر سوم نیز علاوه بر دیپلم افتخار مبلغ ۲ میلیون ریال اهدا شد.

احمدی افزود: در این ایام برخی از بزرگترین فعالان حوزه تصویر فعالیت‌های خود را به صورت مجازی شروع کرده‌اند و در این ایده سعی شده افرادی که در قرنطینه هستند ایده‌های خود را به تصویر کشیده و برای ما ارسال کنند.

وی با اشاره به اینکه فقط عکس‌هایی قابل پذیرش بود که در محیط خانه و قرنطینه گرفته شده باشند، گفت: مراسم اختتامیه و اهدای جوایز این جشنواره با حضور مسوولان و هنرمندان این شهرستان در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بوکان برگزار شد.

نفرات برتر جشنواره عکاسی “قرنطینه” در بوکان معرفی شدند


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


تست شخصیت شناسی/ در این تصویر چه می بینید؟