دیدار مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد با خانواده شهید «پارسیان نژاد»


دیدار مدیر کل اداره  اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد با خانواده شهید «پارسیان نژاد»

جنتی پور در این دیدار گفت: همسران شهدا با پذیرش مسئولیت های اجتماعی و پشتیبانی از همسران خود، این اعتماد و اطمینان را در شهیدان به وجود آوردند که در غیبت آنها کیان خانواده حفظ می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در گچساران، امروز جمعه (۲۵ مهر) همزمان با دهه وقف، «سید نورالله جنتی پور» به همراه جمعی از کارکنان اداره کل اوقاف و امور خیریه استان با حضور در منزل شهید خدامراد پارسیان نژاد با همسر و فرزندان این شهید گرانقدر دیدار کردند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویرماحمد در این دیدار گفت: مردم ایران قدردان ایثار و فداکاری شهدا و خانواده‌ های معزز آنان هستند و می‌ دانند اگر این ایثارها نبود کشور و انقلاب حفظ نمی‌ شد.

وی با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌ های خانواده معظم شهیدان، جانبازان و ایثارگران گفت: خانواده شهدا، فرزندان برومند خود را در زمانی که کشور به آنها نیاز داشت در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این اجری بی‌ پایان در نزد خدای متعال خواهد داشت.

جنتی پور با بیان اینکه دیدار با خانواده های معظم شهدا موجب تقویت روحیه خدمت‌ رسانی در مسئولان و زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است گفت: همه ما باید متوجه این مهم باشیم که امنیت امروز جامعه و کشورمان را مدیون چه انسان های بزرگی هستیم که برای دفاع از تمامیت ارضی کشور از عزیزترین گوهر وجودشان یعنی جانشان گذشتند.

وی با تجلیل از نقش همسران شهدا گفت: همسران شهدا با پذیرش مسئولیت های اجتماعی و پشتیبانی از همسران خود، این اعتماد و اطمینان را در شهیدان به وجود آوردند که در غیبت آنها کیان خانواده حفظ می شود.

در ادامه قاسم مومنی شاد معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان نیز با گرامیداشت دهه وقف از صبر و ایثار و ایستادگی خانواده ها‌ی شهدا در دفاع از آرمان‌ های شهدا تجلیل کرد و گفت: شهدا با نثار جان و خون خود به جامعه ما آسایش و آرامش بخشیدند و امروز خانواده شهدا نباید خدای ناکرده احساس کنند که شهیدانشان به فراموشی سپرده شده اند.

مومنی شاد افزود: دیدار با خانواده شهدا موجب تقویت روحیه خدمت‌ رسانی در مسئولان و موجب زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

در این دیدار که همسر و فرزندان شهید خدامراد پارسیان نژاد حضور داشتند فرزند شهید پارسیان نژاد در سخنانی ضمن تشکر از حضور مدیرکل و مجموعه اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه وبویراحمد در جمع این خانواده گفت: بدون تردید سرکشی مسئولان از خانواده های معظم شهدا نشان از پایبندی مسئولان به آرمانهای بلند شهدا و باعث ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه خواهد شد.

ایروان پارسیان نژاد با بیان اینکه آبرو و عزت امروز ما در عرصه های بین المللی به برکت رشادت‌ ها و فداکاریهای شهداست گفت: امروز همه وظیفه داریم از آرامانهای بلند شهدا پاسداری کنیم و با خدمت رسانی صادقانه و بی منت مردم را به نظام اسلامی امیدوار کنیم .
گفتنی است: بسیجی شهید خدامراد پارسیان نژاد در سال ۱۳۳۲ در خانواده ای مذهبی چشم به جهان گشود و بین خانواده و بستگان به صفا، صمیمی بودن، مردم داری و حسن خلق شهرت داشت؛ سالهای نوجوانی و جوانی به دامداری و کشاورزی و مشاغل آزاد می پرداخت.

اشتیاق و انگیزه فراوانش برای دفاع از میهن او را به جبهه ها رهنمون کرد تا لبیک گوی امام و مقتدایش باشد؛ سرانجام در فروردین سال ۶۶ در منطقه عملیاتی مجنون (شط علی) به درجه رفیع شهادت نائل شد.

پایان پیام/630

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟