بیوگرافی دنیا جهان بخت

بیوگرافی کامل دنیا جهان بخت + ماجرای ارتباط با مهراد جم

نامدنیا
نام خانوادگیجهان بخت
تاریخ تولد۱۷ آبان ۱۳۶۸
محل تولدتهران
وضعیت تاهلمجرد

دنیا جهان بخت کیست؟

دنیا جهانبخت واینر و سلبرینی اینستاگرام متولد ۳۰ آبان ۱۳۶۸ در تهران، در یک خانواده 4 نفری به دنیا آمد. نام اصلی او زهرا است. او یک برادر به نام شهریاردارد.تحصیلات دنیا جهانبخت

دنیا مدرک کارشناسی خود را در زمینه گرافیک دستی از دانشگاه آزاد اسلامی واقع در خیابان فلسطین گرفته است.

درآمد

دنیا در پاسخ یکی از هوادرانش مبنی بر درآمد و شغلش و اینکه این همه پول را از کجا در می آورد و منبع درآمدش از کجاست گفت:

خدا رو شکر من من خانواده ام اوضاع مالی خوبی دارند و خانواده ام منو ساپورت میکنند.

ماجرای کلیپ خودکشی دنیا جهانبخت

در رابطه با جدایی ساسی مانکن و دنیا جهانبخت کلیپی از وی منتشر شده که قصد خودکش با روسری داست این کلیپ در چند دقیقه سوژه داغ کاربران اینستاگرام شد دنیا گفت که میخواد صادقانه به این سوال پاسخ دهد دنیا گفت که در ان روز حال خوبی نداشته و تنها بوده است و به آخرش رسیده بوده و راهی جز خودکشی نداشته است دنیا میگوید که کم لطفی و سکوت ساسی مانکن باعث این حرکت شده و بزرگترین اشتباه زندگی وی پخش این کلیپ بوده وی از هوادارانش خواست که اگر این کلیپ را دارند پاکش کنند.

آشپزی دنیا

وی در رابطه با آشپزی اش می گوید: من آشپزیم خوبه و وقت هایی که روحیه ام خوبه آشپزی میکنم و غذای مورد علاقم ماکارونی ، فسنجون قورمه سبزی در کل همه غذا ها رو دوست دارم آشپزیم خیلی خوبه دیگه ادعام میشه!

آیا جهانبخت نوه ی رفسنجانی است ؟

سوال دیگری که دنیا به آن پاسخ داد این بود که آیا او نوه آیت الله هاشمی رفسنجانی است که اون نوشت خیر این قضیه شایعه است .

دنیا جهانبخت طرفدار کدام تیم است ؟

سوال دیگری که از دنیا جهانبخت پرسده شده بود این بود که شما طرفدار کدام تیم باشگاهی خارجی هستید و به فوتبال و ورزش علاقه دارید؟

تیم مورد علاقه من استقلال هست البته داخلی ، باشگاه خارجی هم بارسلونا هست.

راوابط دنیا جهانبخت

دنیا روابط متعددی داشته و با مردهای مشهوری رابطه داشته است از جمله ساسی مانکن، داوود هزینه و مدتی را با امیر تتلو نیز در ارتباط بوده است.

ازدواج با مهراد جم

مهراد جم خواننده جوان ایرانی که طرفداران بسیاری نیز دارد به تازگی از ایران به ترکیه مهاجرت کرده است و در آنجا با دنیا رابطه برقرار کرده است. دنیا و مهراد باهم اختلاف سنی ۸ ساله دارند و دنیا از مهراد بزرگ تر است. دنیا به تازگی گفته است: به بچه دار شدن از مهراد فکر میکند!