آمریکا و رژیم صهیونیستی در آینده منطقه جایگاهی ندارند


آمریکا و رژیم صهیونیستی در آینده منطقه جایگاهی ندارند

تهران- ایرنا- دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس تصریح کرد: مانورهای سیاسی و تاکتیکی در حالیکه آمریکا و رژیم صهیونیستی بخوبی می‌دانند در آینده منطقه جایگاهی ندارند، هرگز نمی‌تواند تغییری در روند پیش روی منطقه و مقاومت ایجاد کند.

به گزارش ایرنا، دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی روز دوشنبه در بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت بیست و پنجمین سالگرد شهادت فتحی شقاقی دبیرکل جنبش مقاومت جهاد اسلامی به دست دژخیمان تروریست و سفاک رژیم صهیونیستی، سازش اخیر سران ابوظبی، بحرین و سودان و خیانت نابخشودنی در حق تاریخ مبارزات، شهادت‌ها، آوارگی و اسارت ملت سربلند و مقاوم فلسطین را بشدت محکوم کرد.

این بیانیه خاطرنشان کرد: هدیه‌ای که این حاکمان به رژیم صهیونیستی و رهبران کودک‌کش، سفاک و تروریست این رژیم دادند نه تنها به برقراری صلح و امنیت این کشورها و منطقه کمکی نخواهد کرد، بلکه این خیانت عزم مبارزین فلسطینی و مقاومت و همه آزادیخواهان جهان را برای آزادی همه سرزمین‌های اشغالی از سلطه صهیونیست‌ها را دوچندان خواهد کرد.

دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس افزود: این مانورهای سیاسی و تاکتیکی در حالیکه آمریکا و رژیم صهیونیستی بخوبی می‌دانند که در آینده منطقه جایگاهی ندارند، تنها آب به آسیاب ریختن دشمن است و هرگز نمی‌تواند تغییری در روند پیش روی منطقه و مقاومت ایجاد کند.

این بیانیه تصریح کرد: حاکمان غیرمردمی سودان، ابوظبی و بحرین و هر کشور دیگری که فکر می‌کنند با تسلیم شدن در مقابل آمریکا و صهیونیست‌ها برای خود حاشیه امن ایجاد می‌کنند دچار توهم هستند و بزودی شاهد ویرانی‌ خانه عنکبوتی صهیونیست‌ها بدست مبارزین و مقاومت فلسطین خواهند بود.

دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس یادآور شد: ملت فلسطین بیش از هفت دهه در مقابل زورگویی و تجاوزات آمریکا و صهیونیست‌ها و خیانت برخی سران عربی در کمپ دیوید و وادی عربه مقاومت کرده است و روز به روز بالنده‌تر و قویتر به راه خود تا آزادی قدس و سرزمین‌های اشغالی ادامه می‌دهد.

این بیانیه تصریح کرد: یاد و خاطره مبارز نستوه رمضان عبدالله دبیرکل فقید جنبش مقاومت جهاد اسلامی را نیز گرامی می‌داریم.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانش هسته ای نتیجه تلاش دانش آموزان و دانشمندان متعهد ایران است