نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی: تحقیر کردن مسوولان کشور خودزنی است


نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی: تحقیر کردن مسوولان کشور خودزنی است

بجنورد- ایرنا- نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب، بیانگر این اصل مهم است که انتقاد ایرادی ندارد اما تحقیر در فرهنگ اسلامی جایگاهی ندارد و در حقیقت خودزنی است.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم یعقوبی روز دوشنبه در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی مراسم هفته وحدت و یوم الله ۱۳ آبان اظهار داشت: اینجاست که مدعیان ولایتمداری محک می خورند و هرکس بر عکس نظر مقام معظم رهبری عمل کند، ولایتمدار نیست، اگرچه شعار ولایتمداری بدهد.

وی افزود: باید بدانیم که همه مسوولان کشور تا زمانی که روی کار هستند باید مورد احترام باشند و شان و جایگاه آنان حفظ شود و متاسفانه برخی افراد تنها ولایتمداری را شعار خود قرار داده اند تا به اهداف و اغراض شخصی خود برسند.
وی با بیان تاکید بر اینکه در قضاوت افراد باید همیشه در نظر داشت که انتقاد مجاز است اما تخریب نه، گفت: هرجا تخریب وجود دارد از مسیر ولایت محوری خارج است و افراد تخریبگر، خودرای و خودمحور هستند و پیروی از ولایت را بهانه قرار می دهند تا صرفا به اهداف خود دست یابند.

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه اولویت مسوولان و مدیران نظام باید در درجه نخست جنگ با استکبار باشد، اظهار داشت: با اقداماتی که متاسفانه در ایام اخیر شاهد بودیم در واقع جبهه را اشتباه گرفته و در حقیقت به خود حمله کرده ایم.
حجت الاسلام یعقوبی، وحدت را به معنای با هم بودن دانست و تفرقه شیعه و سنی را موجب تضعیف جبهه حق خواند و افزود: نباید صحنه ای را برای حمله استکبار به خود آماده و مهیا کنیم چرا که ما باید دایم به استکبار هجوم ببریم و کلیه توفیق در اسکتبارستیزی، وحدت و انسجام است.

وی با بیان اینکه ایران یک قطب مهم تمدنی و محور مقاومت در برابر استکبار جهانی است، اظهار داشت: امروز دشمنان ایران را باور کرده اند و ایران اسلامی در ابعاد سیاسی، اقتصادی و فرهنگی روی پای خود ایستاده است.


منتخب امروز


نوای هنرمندان موسیقی خراسان شمالی در سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر