برگزاری ویژه برنامه‌‎های 13 آبان بوشهر مجازی شد


برگزاری ویژه برنامه‌‎های 13 آبان بوشهر مجازی شد

بوشهر- ایرنا- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: با توجه محدودیت‎های کرونایی و ممنوعیت برگزاری تجمع همه ویژه برنامه‎های این استان برای بزرگداشت 13 آبان به صورت مجازی برگزار می‎شود.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام یوسف جمالی روز شنبه در نشست با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر افزود: در ۱۳ آبان در دوره‎های مختلف تاریخی حوادثی مهم رخ داده‌است که باید بخوبی ابعاد آن را برای کودکان و نوجوانان تبیین کرد.

وی بیان کرد: در این زمینه ویژه برنامه‌های مختلفی برای ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در بستر فضای مجازی استان بوشهر پیش بینی شده‌است.

جمالی ادامه داد: انتقال پیام مناسبت‏‌هایی تاریخی چون ۱۳ آبان به نسل آینده در اولویت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است که برای تحقق این مهم وبینار با موضوع استکبارستیزی در منزل و موزه شهید رئیسعلی دلواری برگزار می‏‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر گفت: این کانون به منظور گرامیداشت ارزش‌های انقلابی و تبیین وقایع انقلاب برای کودکان و نوجوانان اهتمام ویژه‎‌ای دارد.

سمیه رسولی افزود: برپایی کارگاه‌های ادبی با موضوع "اگر آن روز بودم"، معرفی کتاب‌های نیمکت‌های پاییزی و فرهنگ‌نامه انقلاب فارسی همچنین برپایی نمایشگاه نقاشی با موضوع وقایع از جمله برنامه‎های کانون پرورش فکری بوشهر برای بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان است.

وی ادامه داد: ۱۳ آبان به عنوان یک روز حساس و سرنوشت ساز در فرهنگ انقلابی است که پیام آن باید به روش‌های جذاب و هنری به کودکان و نوجوانان انتقال یابد.

رسولی یادآور شد: برای تحقق این مهم وبینار بحث آزاد با موضوع نوجوان، تهیه کلیپ و معرفی شخصیت شهدای نوجوان نشاط و اندیشه‌های نو برای جامعه هدف کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‎شود.

وی ادامه داد: برنامه ریزی برای گرامیداشت این مناسبت از مدت‌ها پیش مورد توجه قرار گرفت ولی با توجه به محدودیت‌ها برنامه‌های حضوری به صورت کامل حذف شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازی های جنسی با همسر و ایجاد تنوع در رابطه زناشویی