تست شتاب بنتلی بنتایگا V8، باصلابت همچون همیشه…


تست شتاب بنتلی بنتایگا V8، باصلابت همچون همیشه…

بنتلی بنتایگا جزو لوکس‌ترین شاسی بلندهای بازار بوده و البته حتی نسخه پایه 8 سیلندر آن نیز محصولی بسیار سریع محسوب می‌شود. افرادی که خواهان بنتایگایی با حداکثر پرفورمنس در دسترس هستند می‌توانند نسخه فیس لیفت شده اسپید را انتخاب کنند که نیروگاه 12 سیلندر 6 لیتری توئین توربوی آن قدرت 626 اسب بخاری و … The post تست شتاب بنتلی بنتایگا V8، باصلابت...

بنتلی بنتایگا جزو لوکس‌ترین شاسی بلندهای بازار بوده و البته حتی نسخه پایه ۸ سیلندر آن نیز محصولی بسیار سریع محسوب می‌شود.

تست شتاب بنتلی بنتایگا V8، باصلابت همچون همیشه…

افرادی که خواهان بنتایگایی با حداکثر پرفورمنس در دسترس هستند می‌توانند نسخه فیس لیفت شده اسپید را انتخاب کنند که نیروگاه ۱۲ سیلندر ۶ لیتری توئین توربوی آن قدرت ۶۲۶ اسب بخاری و گشتاور ۹۰۰ نیوتون متری دارد. بنتلی می‌گوید این قدبلند بریتانیایی تنها در عرض ۳.۹ ثانیه از سکون به تندی ۱۰۰ کیلومتر در ساعت رسیده و حداکثر سرعت ۳۰۶ کیلومتر در ساعتی دارد.

تست شتاب بنتلی بنتایگا V8، باصلابت همچون همیشه…

البته نسخه استاندارد که از پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربو استفاده می‌کند خروجی ۵۴۲ اسبی و گشتاور ۷۷۰ نیوتون متری را ارائه می‌کند و البته به هیچ عنوان محصول کندی نیست.

AutoTopNL در خلال تست‌های اخیر خود توانسته شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۴.۱۸ ثانیه‌ای را با بنتایگا ۸ سیلندر ثبت کند که حدود سه‌دهم ثانیه بیشتر از رقم رسمی اعلامی برای بنتایگا اسپید می‌باشد. پیشرانه ۸ سیلندر توئین توربوی یاد شده قدرت فوق‌العاده‌ای داشته و شتاب صفر تا ۲۰۰ کیلومتر در ساعت ۱۴.۹۷ ثانیه‌ای را ثبت کرده و توانسته مسافت ۴۰۰ متر را در ۱۲.۱۷ ثانیه طی کند.

تست شتاب بنتلی بنتایگا V8، باصلابت همچون همیشه…

این قدبلند ۸ سیلندر سرانجام به سرعت ۲۸۵ کیلومتر در ساعت رسیده که برای چنین شاسی‌بلندی با چنین جثه و وزنی احساس‌برانگیز محسوب می‌شود.

نظر شما را به تماشای تست شتاب و سرعت بنتایگا ۸ سیلندر جلب می‌کنیم.

[دانلود ویدئو]

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

درگ مرسدس C63 چهار سیلندر جدید با بی ام و M3 و آئودی RS4