وحدت و همبستگی مسلمانان رمز پیروزی در برابر دشمنان است


وحدت و همبستگی مسلمانان رمز پیروزی در برابر دشمنان است

قصرشیرین- ایرنا- امام جمعه اهل سنت سرپل‌ذهاب گفت: وحدت و همبستگی مسلمانان رمز پیروزی در برابر دشمنان است از این رو مسلمانان باید با اتحاد و انسجام تلاش کنند توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ملارشید ثنایی روز سه شنبه در دیدار با فرمانده تیپ ۷۱ هجومی ارتش پادگان ابوذر باتبریک هفته وحدت و سالروز میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) افزود: اتحاد مسلمان است با چنگ زدن به ریسمان محکم الهی حاصل می شود.

وی اظهار داشت: وحدت در هر بخشی از جامعه اسلامی امروز باعث موفقیت و پیروزی نظام در برابر دشمنان شده است.

امام جمعه اهل سنت سرپل ذهاب گفت: وحدت بین مذاهب مختلف اسلامی، اتحاد حوزه و دانشگاه، انسجام نیروهای مسلح و سایر مصداق های وحدت در بخش های مختلف وجود دارد که سبب پیروزی نظام و انقلاب در میدان های مختلف شده و امروز نیز کشور در برابر تهاجم صورت گرفته توسط دشمنان قسم خوره نظام و انقلاب نیازمند وحدت و همبستگی مردم است.

فرمانده تیپ ۷۱ مکانیزه هجومی ارتش پادگان ابوذر سرپل ذهاب نیز گفت: هفته وحدت فرصت مغتنمی برای تقویت همبستگی و اتحاد ملت های جهان اسلام با استفاده از سیره نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) است.

سرهنگ جلیل شاطری افزود: اتحاد و برادری و همبستگی مسلمانان هر دشمنی را در برابر ملت های مسلمان به زانو در خواهد آورد از این رو رمز پیروزی مسلمانان در برابر دشمنان اسلام و مسلمانان وحدت است.

۱۲ تا ۱۷ ماه ربیع الاول از سوی حضرت امام خمینی (ره) به عنوان هفته وحدت نامگذاری شده و این هفته امسال از هشتم آبان آغاز شده است.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰هزار جمعیت دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز