دفتر هیات فوتبال زنجان را دزد زد


دفتر هیات فوتبال زنجان را دزد زد

زنجان - ایرنا - دبیر هیات فوتبال استان زنجان گفت: سارق پس از ورود به دفتر هیات فوتبال این استان، پرونده‌های مربوط به کمیته مسابقات را به هم زده و محل را ترک کرده است.

مهدی ناصحی، روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این جرم ساعت ۲۲/۲۵ دقیقه سه شنبه هفته گذشته /۱۳ آبان ماه جاری/ اتفاق افتاده است و موضوع نیز به حراست و مسوؤلان ذیربط اداره کل ورزش و جوانان استان و شهرستان و پلیس آگاهی زنجان اطلاع داده شده است.

وی اظهار داشت: سرقت پول از این دفتر اتفاق نیفتاده است اما احتمال اینکه برخی مدارک و اسناد مربوط مسابقات به سرقت رفته باشد دور از انتظار نیست و اینکه سند و مدرکی به سرقت رفته یا نه، پس از شناسایی و دستگیری سارق یا سارقین مشخص خواهد شد.

ناصحی با بیان اینکه اسناد و مدارک مهم در اتاق کمیته مسابقات هیات فوتبال زنجان وجود ندارد، افزود: نحوه ورود سارق به ساختمان هیات فوتبال استان زنجان، توسط دوربین ها ضبط شده و تصاویر نیز به منظور شناسایی و دستگیری سارق یا سارقین در اختیار عوامل پلیس آگاهی این استان قرار گرفته است.

وی، تصریح کرد: تصاویر ضبط شده نشان می دهد که سارق در وحله نخست از طریق پاسیو قصد ورود به دفتر رییس هیات فوتبال زنجان را داشته که چون این مسیر را سخت و شاید غیرممکن می بیند بنابرین با باز کردن قفل درب آبدارخانه وارد ساختمان می شود.

دبیر هیات فوتبال استان زنجان گفت: این سارق، قریب ۲ ساعت و با خیالی آسوده در داخل ساختمان پرسه زده و پس از نوشتن دست نوشته ای با استفاده از ماژیک و با مضمون "دزد را خدا آفرید" محل را ترک کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | رقص هماهنگ مهران مدیری و محمدرضا شریفی‌نیا در یک فیلم