این ستاره دلیل اصلی به پیروزی نرسیدن پرسپولیس مقابل سایپا ؛ اکبر منادی گل کاشت


دروازه‌بان سایپا به تنهایی توانست مقابل پرسپولیس تیمش را با یک امتیاز به...
دروازه‌بان سایپا به تنهایی توانست مقابل پرسپولیس تیمش را با یک امتیاز به رختکن بازگرداند. نوشته این ستاره دلیل اصلی به پیروزی نرسیدن پرسپولیس مقابل سایپا ؛ اکبر منادی گل کاشت اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

این ستاره دلیل اصلی به پیروزی نرسیدن پرسپولیس مقابل سایپا ؛ اکبر منادی گل کاشت

اکبر منادی خاطرات «لک» را زنده کرد
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۲
این ستاره دلیل اصلی به پیروزی نرسیدن پرسپولیس مقابل سایپا ؛ اکبر منادی گل کاشت

دروازه‌بان سایپا به تنهایی توانست مقابل پرسپولیس تیمش را با یک امتیاز به رختکن بازگرداند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بدون شک و تردید، بهترین بازیکن دیدار سایپا و پرسپولیس، حسین اکبر منادی بود. دروازه‌بانی که یک‌تنه مقابل شاگردان یحیی گل‌محمدی ایستادگی کرد.

اکبر منادی موفق شد پنج بار به صورت مستقیم، توپ را در چارچوب دروازه‌اش مهار یا دفع کند و یک امتیاز شیرین را به سود سایپا به ثبت برساند. این بازیکن البته بعد از بازی، حرف خاصی به زبان نیاورد و در پاسخ به این سوال که چطور آن همه موقعیت را از پرسپولیسی‌ها گرفتی، گفت:

«خواست خدا بود».

اکبرمنادی اما خاطره «حامد لک» را برای پرسپولیسی‌ها زنده کرد. لک در دیدار رفت فصل گذشته پرسپولیس مقابل ماشین‌سازی تبریز با حساب تساوی بدون گل، متوقف شد. در آن بازی، لک به تنهایی مقابل پرسپولیس ایستاد و پنج فرصت عالی سرخپوشان را در ورزشگاه آزادی دفع کرد. لک همچنین موفق شد ضربه پنالتی علی علیپور در دقیقه ۸۷ را به راحتی مهار کند و یک شب به یادماندنی برای خودش به ثبت برساند.