برگزاری هرگونه مراسم مذهبی در بروجرد ممنوع است


برگزاری هرگونه مراسم مذهبی در بروجرد ممنوع است

بروجرد - ایرنا - رییس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد گفت: با توجه به مصوبه ستاد کرونا شهرستان برگزاری هرگونه مراسم مذهبی در حسینیه‌ها، تکایا و مساجد ممنوع است.

حجت الاسلام محمد صادق جعفرپور روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین با توجه به روند افزایشی شیوع ویروس کرونا، برپایی برنامه های مذهبی هیات در بروجرد ممنوع اعلام شده و تخلف است.

وی اظهار داشت: لذا از مسوولان هیات در شهرستان درخواست می‌شود، از برگزاری هرگونه تجمع و برپایی آیین‌های دینی و مذهبی خودداری کنند.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه برگزار نکردن آیین‌های عزا و عروسی و جلوگیری از به وجود امدن تجمع می‌تواند راهکاری مناسب برای جلوگیری از شیوع کرونا در شهرستان باشد. همشهریان باید ستاد کرونا را برای مهار این ویروس یاری کنند.

وی ادامه داد: امور هنری و سینمایی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد نیز طی اطلاعیه‌ای به گروه‌های موزیک مجالس هشدار داد که به دلیلی افزابش آمار مبتلایان به ویروس کرونا و محدودیت‌های وضع شده کرونایی در شهریتان ،درصورت اجرای موزیک زنده در مراسم‌های عروسی شهر و روستا، ضمن ضبط و توقیف اموال، به مراجع قضایی نیز معرفی خواهند شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان