3 سارق مسلح طلا در استان بوشهر دستگیر شدند


3 سارق مسلح طلا در استان بوشهر دستگیر شدند

بوشهر-ایرنا- فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: با تلاش شبانه روزی ماموران این فرماندهی سه عامل سرقت مسلحانه سه کیلوگرم طلا در محور برازجان - دالکی شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا، سردار خلیل واعظی روز دوشنبه در این ارتباط افزود: در اردیبهشت ماه سال جاری سارقان مسلح در جاده برازجان به دالکی به خودرو طلافروشان حمله و سه کیلو طلا را به سرقت بردند.

وی بیان کرد: با حضور کارشناسان کشف جرم پلیس آگاهی دشتستان مشخص شد سه نفر از خریداران دوره گرد طلا، سه کیلوگرم طلا از بازار بوشهر خرید و در حین انتقال به اصفهان مورد حمله مسلحانه سارقان قرار گرفتند.

واعظی ادامه داد: سارقان حرفه‌ای که مالباختگان را از بوشهر تعقیب کرده بودند پس از سرقت طلا خودرو مورد استفاده خود را در آبپخش آتش زده و متواری می‌شوند.

وی اظهار داشت: در این زمینه تیمی مجرب از کارآگاهان کشف جرم پلیس آگاهی دشتستان با ترسیم سناریوهای متعدد و پیگیری‌های چندجانبه موفق به شناسایی هویت سه نفر از اعضای متواری این باند سرقت شدند که در مخفیگاه زندگی می‌کردند.

واعظی ادامه داد: تمرکز بر شناسایی مخفیگاه متهمان منجر به شناسایی این مخفیگاه شد و با اعزام کارآگاهان دشتستان به شهر شیراز هر سه متهم با همکاری پلیس شیراز در مخفیگاهشان دستگیر و به برازجان منتقل شدند.
وی گفت: سارقان دستگیر شده علاوه بر اعتراف به سرقت مسلحانه سه کیلو طلا در جاده برازجان به یک فقره سرقت مسلحانه به همین شیوه در یکی از شهرهای استان همجوار نیز اعتراف کردند که تحقیقات تکمیلی در این زمینه ادامه دارد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


عکس نوشته و متن روز جهانی دوقلوها | 25 عکس نوشته و پیامک تبریک روز جهانی دوقلوها