ایجاد کتابخانه باز، ضرورتی مهم برای کانون شهید هاشمی نژاد بهشهر


ایجاد کتابخانه باز، ضرورتی مهم برای کانون شهید هاشمی نژاد بهشهر

هاشمی گفت: ایجاد کتابخانه باز، ضرورتی مهم برای کانون شهید هاشمی نژاد بهشهر است و باید اهدای کتاب به کتابخانه کانون مورد توجه جدی مسئولان و کانون مساجد استان باشد.

« سید حمید هاشمی » در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در بهشهر اظهار کرد: کتابخوانی یکی از کار های پسندیده و فرهنگ سازی جهت بالا بردن سطح آگاهی است که باید با تزریق کتب مفید به کانون مساجد این مهم بیش از گذشته مورد توجه باشد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید هاشمی نژاد مسجد امام حسن عسکری(ع) گراییل محله بهشهر افزود: کتابخانه کانون فرهنگی هنری شهید هاشمی نژاد گراییل محله بهشهر با دارا بودن 2 هزار و 500 جلد کتاب با موضوعات مختلف سهم بسزایی در نهادینه کردن کتابخوانی در بین اعضای کانون داشته است.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات مختلف کتابخوانی به همت کانون شهید هاشمی نژاد بهشهر خاطر نشان کرد: در دوره ها و مناسبت های مختلف اقدام به مسابقات کتابخوانی شده است که با استقبال اعضای کانون روبرو بوده است.

هاشمی گفت: ایجاد کتابخانه باز، تزریق کتب مفید به کانون و برگزاری مسابقات کتابخوانی، ضرورتی مهم برای کانون شهید هاشمی نژاد بهشهر است و باید اهدای کتاب به کتابخانه کانون مورد توجه جدی مسئولان و کانون مساجد استان باشد.

وی در پایان با اعلام اینکه طرح «شنبه های کتاب» در کانون فرهنگی هنری شهید هاشمی نژاد مسجد امام حسن عسکری(ع) گراییل محله بهشهر برگزار می شود، یادآور شد: در طول سال و با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی، تبیین نقش و جایگاه کتاب در تعلیم و تربیت نقش جوان و نوجوان جامعه و توسعه فرهنگی و اجتماعی، فعالیت‌های متنوعی در کانون شهید هاشمی نژاد بهشهر اجرایی می شود.

پایان پیام/175

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تاج عالم