کارمند نهاد کتابخانه‌های اندیمشک حائز رتبه برتر کشور شد


کارمند نهاد کتابخانه‌های اندیمشک حائز رتبه برتر کشور شد

اندیمشک-ایرنا-رییس اداره کتابخانه‌های اندیمشک گفت: فعالیت‌های یکی از کارمندان این اداره در شرایط کرونایی موجب احراز رتبه برتر کشور از سوی نهاد کتابخانه‌های کشور برای وی شد.

"فریبا لطفی بافنده" روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: "نادیا قلی ده‌نشین" شاغل در کتابخانه عمومی معرفت کوی لور در ایام کرونا با ارتباط گیری مجازی با اعضای کتابخانه در ترویج فرهنگ مطالعه موثر عمل کرده است.

وی اظهار داشت: همچنین صفحه مجازی این کتابخانه در کشور برتر شد ضمن اینکه خانم شادی عاطفی مهر از همین کتابخانه به عنوان یکی از فعالان‌ برتر کشوری انتخاب شد.

رییس اداره کتابخانه های اندیمشک با تاکید برلزوم ‌مشارکت جمعی برای ترویج کتابخوانی گفت: در این راستا عضویت در کتابخانه‌های عمومی شهرستان اندیمشک به مدت یک هفته رایگان است.

وی با قدردانی از حمایت مسوولین ارشد اندیمشک گفت: برنامه‌های فرهنگی متنوعی با استفاده از ظرفیت فضای مجازی در شهرستان اندیمشک با هدف ترویج فرهنگ مطالعه اجرا می‌شود.

لطفی بافنده افزود: در شهرستان اندیمشک ۱۱ کتابخانه وجود دارد که از این تعداد چهار کتابخانه به صورت مشارکتی اداره می‌شوند.

وی مهمترین تشویق مردم به عضویت در کتابخانه‌ها عنوان کرد و گفت:در این راستا مشارکت خانواده‌ها و آموزش و پرورش بسیار مهم و تاثیرگذار است.

کتابخانه‌های عمومی شهرستان اندیمشک با ۱۱۲ هزار جلد کتاب ۱۰ هزار نفر عضو هستند.

در اندیمشک به ازای هر ۱۴ هزار نفر یک باب کتابخانه وجود دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا