برگزاری مراسم تجمعی در شهرستان نیر محدود شد


برگزاری مراسم تجمعی در شهرستان نیر محدود شد

اردبیل - ایرنا - سرپرست فرمانداری نیر از محدودتر شدن برگزاری مراسم تجمعی از جمله حضور مردم در آرامستان‌های منطقه خبر داد.

به گزارش ایرنا ، شجاع اقبالی روز شنبه در جلسه ستاد مدیریت کنترل بیماری کرونا با بیان اینکه مهم‌ترین عامل انتشار ویروس کرونا مشارکت در مراسم عمومی است، اظهارداشت: با تشکیل ستاد کرونا در مناطق روستایی از برگزاری عروسی و مجالس ترحیم پیشگیری شده و تخلفات در این زمینه به ستاد پیشگیری از کرونا گزارش خواهد شد.

وی به تشکیل پنج کمیته برای مقابله با بیماری کرونا در نیر اشاره کرد و افزود: شرح وظایف هر یک از کمیته‌های حمایت و قرنطینه خانگی ، رهگیری، آموزش همگانی ، پایش و نظارت و عملیاتی محلات مشخص شده و برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا آمارگیری از خانه‌ها به صورت محله به محله اجرا می‌شود.

وی به مردم توصیه کرد دستورالعمل‌های کرونا را جدی گرفته و از برگزاری مناسبات اجتماعی و تجمعات بویژه عروسی و مراسم عزا پرهیز و شیوه‌نامه‌های بهداشتی را به طور کامل رعایت کنند.

اقبالی گفت: ۴۱ پایگاه مقاومت بسیج در راستای مقابله با بیماری کرونا در این شهرستان در آماده‌باش بوده و به طرح آمارگیری کمک می‌کنند.

او افزود: قرارگاه‌های مقابله با کرونا در روستاهای شهرستان به ریاست دهیاران تشکیل شده و برنامه‌های مقابله با بیماری کرونا با جدیت دنبال می‌شود.

شهرستان نیر در ۳۰ کیلومتری جنوب غربی اردبیل در وضعیت نارنجی شیوع کرونا قرار دارد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا