طرح شهید سلیمانی با هدف کنترل کرونا در دالاهو اجرا می‌شود


طرح شهید سلیمانی با هدف کنترل کرونا در دالاهو اجرا می‌شود

قصرشیرین- ایرنا- فرماندار دالاهو گفت: طرح شهید قاسم سلیمانی در این شهرستان باهدف کنترل و کاهش ویروس کرونا باتوجه به وضعیت نگران کننده شمار مبتلایان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، کرم محمدی روز شنبه در جلسه هماهنگی اجرای طرح شهید سلیمانی افزود: این طرح با همکاری بهداشت و درمان و ناحیه مقاومت سپاه شهرستان برگزار می شود.

وی اظهار داشت: با تمام توان در جهت اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی تلاش خواهیم کرد و در این طرح وظایف تمامی دستگاه ها مشخص شده و همه مدیران مکلف و موظف به همکاری هستند.
نماینده عالی دولت در دالاهو گفت: توفیق در اجرای این طرح کاهش و در نهایت قطع زنجیره انتقال کرونا ویروس را ممکن خواهد کرد.

محمدی ادامه داد: با حمایت مجموعه متدین و شریف قضایی شهرستان دالاهو، با تخطی کنندگان از دستورالعمل های بهداشتی برخورد قاطع قانونی به عمل خواهد آمد.
او اضافه کرد: در اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی نیازمند همراهی و اهتمام جدی مردم بزرگوار شهرستان دالاهو هستیم.

وی همچنین با گرامیداشت هفته بسیج گفت: این هفته انسجام و همدلی برای توسعه همه جانبه کشور و پاسداشت و ترویج خوبی ها و ارزش هاست.
فرماندار دالاهو گفت: هرکسی در هر جای این سرزمین و به هراندازه بتواند در راستای قطع زنجیره بیماری ویروسی کرونا تلاش کرده و موثر واقع شود، اقدامی بسیجی وار انجام داده است.

دالاهو در غرب کرمانشاه بیش از ۳۶ هزار تن جمعیت دارد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شباهت عجیب "جعفر جکسون" به عمویش "مایکل جکسون"