بارندگی شدید در تمام محورهای کرمانشاه/ جاده‌ها خلوت شده‌اند


بارندگی شدید در تمام محورهای کرمانشاه/ جاده‌ها خلوت  شده‌اند

رییس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به تشدید بارش ها در سطح استان، گفت: در حال حاضر تمام محورهای استان لغزنده است و رانندگان باید احتیاط بیشتری داشته باشند.

سرهنگ محمد حیدری در گفت و گو با ایسنا با اشاره به شروع بارش های موج اخیر از روز گذشته گفت: در حال حاضر شاهد تشدید بارش ها در سطح محورهای استان هستیم و تمامی جاده ها لغزنده اند.

وی افزود: در برخی محورهای استان از جمله محور بیستون-کرمانشاه مه گرفتگی داریم و در عمده محورها نیز آبگرفتگی داریم که بیشترین آن مربوط به آبگرفتگی محور کرمانشاه- کامیاران و کرمانشاه-بیستون است.

حیدری با اشاره به شرایط نامناسب جوی از افراد خواست تا حد امکان از ترددهای غیرضروری خودداری کرده و حتما پیش از حرکت از وضعیت جوی و وضعیت راه ها مطلع شوند.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه رعایت فاصله طولی در شرایط بارندگی را بسیار حائز اهمیت دانست و افزود: علاوه بر این افراد باید در طول روز هم چراغ روشن حرکت کرده و رعایت سرعت مطمئنه را داشته باشند.

حیدری با اشاره به کاهش چشمگیر تردد در سطح محورهای استان، گفت: با شروع محدودیت های کرونایی، خوشبختانه شاهد کاهش چمشگیر تردد در سطح محورهای استان هستیم.

وی افزود: در این طرح تردد به شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع است و همین امر موجب شده شاهد کاهش بارترافیکی در سطح محورهای استان باشیم.

انتهای پیام


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

گلزار شهدای کرمانشاه میزبان مراسم احیای شب نوزدهم ماه مبارک رمضان