عدم اقامه نماز جمعه در 57 شهر فارس


عدم اقامه نماز جمعه در 57 شهر فارس

حجت الاسلام ملک مکان گفت: با استناد به نامه دانشگاه علوم پزشکی شیراز، نماز جمعه این هفته 30 آبان در 57 شهر استان فارس به دلیل وضعیت قرمز کرونا اقامه نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «حسین ملک مکان»، بعد از ظهر امروز (چهارشنبه 28 آبان) از عدم برگزاری نماز جمعه در 29 شهرستان فارس خبر داد و به خبرنگاران گفت: با استناد به نامه دانشگاه علوم پزشکی شیراز، نماز جمعه این هفته 30 آبان در 57 شهر استان به دلیل وضعیت قرمز کرونا اقامه نخواهد شد.

مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در فارس افزود: شهر شیراز نیز که در وضعیت قرمز کرونایی و شرایط ویژه قرار دارد شامل این موارد است که با هدف مقابله با شیوع کرونا و حفظ سلامتی مردم، نمازجمعه در آن در این هفته برگزار نخواهد شد.

وی اضافه کرد: در 19 شهر فارس که زیر مجموعه و توابع گراش، لار، مهر، لامرد، بختگان، خنج و سرچهان هستند و وضعیت نارنجی و زرد دارند نماز جمعه با رعایت نکات بهداشتی کرونا برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام ملک مکان تصریح کرد: تصمیم گیری برای اقامه و یا عدم اقامه نماز جمعه بر اساس نامه دانشگاه علوم پزشکی و ستاد استانی مقابله با کرونا در شهرستان ها و شهرهای فارس بر اساس وضعیت شیوع کرونا در آنها به انجام می رسد.

پایان پیام/664

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان