فرماندار : سوادکوه به‌طور کامل بر روی غیربومیان بسته است


فرماندار : سوادکوه به‌طور کامل بر روی غیربومیان بسته است

ساری – ایرنا - سرپرست فرمانداری سوادکوه با اعلام این که محدودیت‌ها تردد در این شهرستان با جدیت ارا می‌شود ، گفت :از بامداد شنبه یک شهرستان سیمرغ از سه جهت به‌طول کامل بر روی غیربومیان بسته شد و هیچ کس بدون مجوز نمی‌تواند وارد این منطقه شود.

عین الله طالبی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : در حال حاضر یک گیت بازرسی در ورودی جاده اصلی و دو گیت هم در دهستان های کسلیان و ولوپی ایجاد شد و هیچ خودروی غیربومی از مسیر تهران یا استان سمنان نمی تواند وارد شهرستان شود.

وی با بیان اینکه شهرستان سوادکوه در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارد ، از اداره برق و راه به خاطر ایجاد بستر مناسب برای بازرسان و ماموران قدردانی کرد و گفت : گیت بازرسی در طول شبانه روز فعال است و از ورود خودروهای پلاک غیربومی جلوگیری به عمل می آید.

سرپرست فرمانداری سوادکوه با درخواست از شهروندان این شهرستان برای خودداری از تردد غیرضروی ، افزود : به منظور ورود افراد غیربومی شاغل در صنایع و شرکت های مستقر در شهرستان هم از سوی فرمانداری و در چهار سرفصل کارت تردد برایشان صادر شده است.

وی با اعلام اینکه در طرح جدید محدودیت های کرونایی گروه شغلی ۳ و ۴ به صورت کامل در سوادکوه تعطیل است و گروه شغلی سطح ۲ می‌توانند فقط تا ساعت ۱۸ به فعالیت خود ادامه دهند و فعالیت در گروه شغلی یک هم با رعایت پروتکل های بهداشتی مجاز است ، گفت : در طرح محدودیت های کرونایی و در شهرها با وضعیت نارنجی، برگزاری جلسات بیش از ۲۰ نفر ممنوع است.

سرپرست فرماندار سوادکوه با بیان اینکه رعایت پروتکل های بهداشتی به ریشه کن شدن ویروس کرونا کمک می کند، افزود: در صورت همکاری همه مردم، همدلی و رعایت پروتکل های بهداشتی اعم از فاصله گذاری اجتماعی، جلوگیری از رفت و آمدهای غیرضروری، گذاشتن ماسک، شست و شوی مکرر دستها می توانیم این شهر را از وضعیت نارنجی به سفید تبدلیل کنیم.

طالبی در پایان از مردم درخواست کرد تا از رفت و آمد غیرضروری خودداری کنند و گفت: از شهروندان می خواهیم تا با ماندن در خانه به ریشه کن کردن این ویروس کمک کنند تا شاهد غم از دست رفتن عزیزانمان نباشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج - قزوین