استاندار همدان از روند اجرای محدودیت‌ها در ملایر بازدید کرد


استاندار همدان از روند اجرای محدودیت‌ها در ملایر بازدید کرد

همدان- ایرنا- سیدسعید شاهرخی استاندار همدان شامگاه دوشنبه از روند اجرای طرح جدید محدودیت‌های ستاد ملی مقابله با کرونا در ملایر بازدید کرد.

استاندار همدان در بازدید سرزده و شبانه خود از محورهای ورودی ملایر، روند اجرای طرح محدودیت‌های جدید در این شهرستان را مثبت ارزیابی کرد و از فرماندار ویژه ملایر و اعضای ستاد مقابله با کرونا در این شهرستان قدردانی کرد.

سیدسعید شاهرخی ضمن تقدیر از عوامل راهنمایی و رانندگی، نیروی انتظامی ملایر و نیروهای بسیج مردم در راستای نظارت بر محدودیت‌های این حوزه، گفت: مردم ملایر همراهی خوبی با اجرای محدودیت‌های اعمال شده و رعایت پروتکل‌های بهداشتی داشتند که ستودنی است.

وی با بیان اینکه همراهی اصناف، کسبه و بازاریان ملایر نیز در تعطیلی واحدهای خود و توجه ویژه به اعمال محدودیت‌ها قابل تقدیر است ادامه داد: مردم استان همدان تا پایان طرح در مدت زمان ۲ هفته تعیین شده، همراهی و مشارکت خود را با ستاد مقابله با کرونا در اجرای محدودیت‌ها داشته باشند تا هر چه سریعتر با کاهش روند شیوع بیماری، محدودیت‌ها نیز برداشته شود.

معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر نیز گفت: اصناف، کسبه، بازاریان و مردم این شهرستان از زمان اعمال محدودیت‌های کرونا چه در هفته‌های گذشته و چه در طرح جدید که از شنبه اول آذر آغاز شده، نمره قابل قبولی گرفتند.

قدرت الله ولدی با بیان اینکه بازدیدهای میدانی از ورودی‌های شهر ملایر به طور مستمر انجام می‌شود بیان کرد: ۹۹ درصد اصناف و مردم ملایر همراهی لازم را در اجرای محدودیت‌های کرونا داشتند و امیدواریم این همراهی تا پایان محدودیت‌ها ادامه یابد.

وی افزود: با فعالیت روزانه تیم‌های بازرسی، نظارت‌ها در سطح شهر جدی است و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، طبق قانون با متخلفان برخورد می‌شود.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با فوت ۴۵۳ بیمار دیگر از مبتلایان قطعی به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی بیماری کووید۱۹ در کشور به ۴۵ هزار و ۲۵۵ نفر رسید و ۲۷ استان همچنان در وضعیت قرمز کرونا هستند.

به گزارش ایرنا، سیما سادات لاری روز دوشنبه با اعلام آخرین آمار مبتلایان و جانباختگان کرونا در ایران افزود: در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر امروز (سوم آذر ۱۳۹۹) بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۲ هزار و ۴۶۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و دو هزار و ۷۴۴ نفر بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۸۶۶ هزار و ۸۲۱ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: خوشبختانه تاکنون ۶۱۰ هزار و ۴۰۶ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. همچنین ۵۸۱۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند و تاکنون پنج میلیون و ۸۲۸ هزار و ۳۰۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صادق بوقی را بیشتر بشناسید ؟ / متن شعر آهنگی که می خواند چیست ؟! + فیلم