اجرای 22 طرح مخابراتی در الیگودرز


اجرای 22 طرح مخابراتی در الیگودرز

خرم‌آباد - ایرنا - روابط عمومی مخابرات منطقه لرستان اعلام کرد: 22 طرح با هدف توسعه زیرساخت شبکه های مخابراتی شهر و روستاهای الیگودرز در دست اجرا است.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی مخابرات منطقه لرستان، این طرح‌ها شامل ۱۲ طرح توسعه شبکه شهری، سه طرح شبکه انتقال از طریق فیبرنوری و هفت طرح شبکه موبایلی و احداث سایت تلفن همراه است.

براساس اعلام روابط عمومی مخابرات منطقه لرستان، برخی طرح های توسعه شبکه شهری شامل فاز دوم مسکن مهر با ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی، میدان میوه و تره بار با ۸۰ درصد پیشرفت، کافوی ۱۶ (کابینت مخابراتی کنار خیابان ) منازل سازمانی دادگستری با ۱۰۰ درصد، سایت فنی و حرفه ای با ۱۰ و خاکی کردن شبکه کابل هوایی چمن سلطان با ۷۰درصد پیشرفت هستند.

براساس این گزارش، طرح فیبرنوری سایت بی تی اس روستای ززم با ۲۵درصد و پست خیابان شهید کریمی در حال انجام است که با راه‌اندازی آنها خدمات تلفن ثابت و همراه با کیفیت بهتری ارائه می‌شود.

طبق این گزارش، در بخش شبکه انتقال از طریق فیبرنوری، طرح بازسازی فیبرنوری گردنه گله بادوش و اجرای سایت تلفن همراه رسالت صد درصد پیشرفت دارند و فیبرنوری مسیر شاهپورآباد به سد رودبار در حال پیگیری است.

براساس این گزارش، هفت طرح حوزه شبکه موبایلی و احداث سایت تلفن همراه شامل سایت روستای گلی چاس با ۷۰ درصد پیشرفت در مرحله نصب دکل، سایت روستای سرقلعه با ۹۰ درصد پیشرفت در مرحله راه‌اندازی، سایت روستای دره چین، روستای آب باریک هرکدام با ۱۰ درصد پیشرفت و سه سایت روستاهای کدیور، گله یار و موس نیز در انتظار تامین تجهیزات هستند.

طبق اعلام روابط عمومی مخابرات منطقه لرستان، نصب تجهیزات و ارتقای ۱۲ سایت تلفن همراه الیگودرز در دست اقدام است که با اجرای این طرح‌ها، اینترنت تلفن همراه در این شهرستان به نسل سه و چهار ارتقا می‌یابد.

بیش از یک میلیون و ۴۱۰ هزار خط تلفن همراه اعتباری و دائمی در لرستان ایجاد و ۶۷ هزار پورت پرسرعت (ADSL) دایر شده، ۹۳ درصد روستاها و حدود ۹۹ درصد جاده های اصلی لرستان نیز دارای پوشش تلفن همراه است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن برای فارغ التحصیلی پیش دبستانی