کارگاه مواد نفتی در جنوب تهران طعمه آتش شد


کارگاه مواد نفتی در جنوب تهران طعمه آتش شد

تهران_ ایرنا_ یک کارگاه مواد نفتی و پارافین در جنوب تهران دچار آتش سوزی شد که در این حادثه یک کارگر دچار مصدومیت گردید.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران روز جمعه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: حوالی ساعت ۹ امروز حادثه آتش سوزی یک کارگاه تولید مواد نفتی به ویژه روغن و پارافین در جاده ورامین، محله قلعه نو، شهرک عشق آباد به سامانه ۱۲۵ اعلام و بلافاصله ماموران دو ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروهای حامل کف به محل حادثه اعزام شدند.

سید جلال ملکی افزود: با حضور آتش نشانان مشاهده شد کارگاهی به وسعت حدود ۲ هزار متر مربع چند مخزن ایستاده با ظرفیت‌های مختلف وجود داشت که در آن مواد نفتی نگهداری می‌شد.

به گفته وی؛ یکی از این مخازن به ظرفیت ۳ هزار و ۵۰۰ لیتر که مواد نفتی و قابل اشتعال در آن وجود داشت بدلایل نامشخص به یکباره دچار آتش سوزی شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران ادامه داد: آتش نشانان به سرعت عملیات خود را آغاز کرده و خوشبختانه با توجه به اینکه فضای کارخانه یک فضای باز بود دسترسی به مخازن و منبع اصلی آتش راحت بود.

وی خاطرنشان کرد: آتش نشانان با مقداری آب و کف توانستند آتش را به کنترل خود در آورند که در این حادثه کارگری که در این کارگاه نیز حضور داشت از ناحیه سر و صورت دچار سوختگی شده بود که به عوامل اورژانس تحویل داده شد.

به گفته ملکی؛ یک دستگاه خودرو نیسان که در نزدیکی این مخازن پارک شده بود و درحالی که آتش به بدنه آن سرایت کرده بود توسط آتش نشانان به سرعت خاموش شد.

وی یادآور شد: پس از تخلیه دود و لکه گیری آتش نشانان به این عملیات پایان دادند و علت دقیق این حادثه در دست بررسی کارشناسان آتش نشانی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی