17 تخت به ظرفیت بیمارستان‌ امام علی در فرخشهر شهرکرد افزوده شد


17 تخت به ظرفیت بیمارستان‌ امام علی در فرخشهر شهرکرد افزوده شد

شهرکرد- ایرنا- مدیر خدمات پرستاری بیمارستان‌ امام علی (ع) فرخشهر شهرستان شهرکرد با اشاره به ارتقای این بیمارستان گفت: در راستای طرح توسعه تخت‌های بیمارستانی در چهارمحال و بختیاری 17 تخت بیمارستانی جدید به تخت‌های فعال این بیمارستان افزوده شد.

زهرا سلیمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به پیگیری‌های انجام شده از سوی مدیریت درمان تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری، موافقت مدیرعامل و تصویب هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی برای افزایش این تعداد تخت در بیمارستان امام علی (ع) فرخشهر افزود: از این تعداد یک تخت در بخش مراقبت‌های ویژه و ۱۶ تخت در بخش عمومی برای بیمارستان فعال شده است.

وی افزود: بیمارستان امام علی(ع) فرخشهر ۱۴۹ تخت فعال داشت که با افزودن تخت‌های جدید، ظرفیت تخت‌های فعال آن به ۱۶۶ تخت افزایش می‌یابد که از این تعداد پنج تخت در بخش مراقبت‌های ویژه و ۱۶۱ تخت در بخش‌های عمومی این بیمارستان خدمات‌رسانی می‌کند.
سلیمی یادآور شد: این رویداد یکی از تحولات بیمارستان امام علی(ع) در سال‌های گذشته است که باعث تغییرات زیاد در تشکیلات سازمانی و نیروی انسانی این بیمارستان خواهد شد.
به گزارش ایرنا، تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری با پنج مرکز درمانی سرپایی و یک بیمارستان در بخش درمان مستقیم به جمعیتی حدود ۵۰۰ هزار نفر بیمه شده این سازمان برابر نیمی از جمعیت چهارمحال و بختیاری خدمات درمانی ارایه می‌دهد.
بیمارستان امام علی (ع) فرخشهر وابسته به سازمان تامین اجتماعی، ارائه خدمات تشخیصی، درمانی و مراقبتی مطلوب و ایمن به تمامی مراجعان به‌خصوص بیمه‌شدگان سازمان تامین اجتماعی را بر عهده دارد.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم| مردی که 26 سال پیش گم شده بود در زیرزمین همسایه پیدا شد!