فرماندار آران و بیدگل از دفتر ایرنا کاشان بازدید کرد


فرماندار آران و بیدگل از دفتر ایرنا کاشان بازدید کرد

کاشان - ایرنا - اسماعیل بایبوردی فرماندار آران و بیدگل به همراه بخشدار مرکزی این شهرستان روز شنبه از نمایندگی خبرگزاری جمهوری اسلامی کاشان بازدید کرد.

بایبوردی به همراه مسعود مقدم بخشدار مرکزی آران و بیدگل در این دیدار علاوه بر گفت ‌و گو با خبرنگاران ایرنا و قدردانی از تلاش‌های آنان در امر اطلاع‌رسانی دقیق منطقه شمال اصفهان، در جریان تولید و انتشار خبر و محتوای چند رسانه‌ای در خبرگزاری جمهوری اسلامی قرار گرفت.

فرماندار آران و بیدگل اظهارداشت: خبرگزاری جمهوری اسلامی همواره سه اصل سرعت، صحت و دقت را در انتشار خبرهای خود در منطقه رعایت کرده و از جایگاه خاصی در بین مردم و مسوولان برخوردار است.

وی افزود: دفتر ایرنا در منطقه شمال اصفهان با انعکاس چالش‌ها و ارایه راهکار در حوزه‌های مختلف، عملکرد موفقی و اثرگذاری در آران و بیدگل دارد و نقش مهمی در اطلاع‌رسانی شفاف دستاوردها در بخش‌های مختلف و اعتمادسازی مردم ایفا کرده است.

وی تصریح کرد: انتقادهای سازنده، دلسوزانه و همراه با ارایه پیشنهاد کارساز توسط خبرنگاران می‌تواند عامل توسعه شهرستان باشد و به مسوولان در انجام بهتر وظایف خود کمک کند.

مسوول نمایندگی خبرگزاری جمهوری اسلامی در کاشان گفت: این نمایندگی از حدود سال ۱۳۶۹ مسوولیت پوشش رویدادهای خبری و تصویری شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل، اردستان و نطنز را با مرکزیت کاشان برعهده دارد.

فرماندار آران و بیدگل از دفتر ایرنا کاشان بازدید کرد

سعید صادقی مقدم افزود: ظرفیت‌ها و توانمندی‌های منطقه شمال اصفهان در حوزه‌های مختلف از جمله گردشگری، صنعت، فرهنگ و امور مذهبی زیاد است و فعالیت دوچندان در عرصه اطلاع‌رسانی می‌طلبد از این رو تعامل بیش از پیش مسوولان این منطقه برای انعکاس دستاوردها و پیگیری نیازها و رفع چالش‌ها با ایرنا ضروری است.

مشروح گفت‌ و گوی ۲ ساعته فرماندار آران و بیدگل با خبرگزاری جمهوری اسلامی روزهای آینده منتشر می‌شود.

شهرستان آران و بیدگل افزون بر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا