اقدامات وحشیانه دشمنان مانع پیشرفت علمی ایران نمی‌شود


اقدامات وحشیانه دشمنان مانع پیشرفت علمی ایران نمی‌شود

خرم‌آباد - ایرنا - نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به شهادت محسن فخری‌زاده گفت: اقدامات وحشیانه و ناشی از عجز دشمنان مانع پیشرفت علمی ایران نمی‌شود.

به گزارش روز شنبه ایرنا، آیت الله حاج احمد مبلغی در پیام تسلیت به مناسبت شهادت دانشمند برجسته هسته‌ای و دفاعی کشور افزود: اگر دشمنان ایران و جمهوری اسلامی بر این باورند که با این نوع اقدامات وحشیانه و ناشی از عجز می توانند از پیشرفت علمی ایران اسلامی از یک سوی و استقلال و سربلندی آن از سوی دیگر جلوگیری کنند، در خیالی واهی به سر می برند.

وی اظهار داشت: شهادت دانشمند برجسته کشور، شهید محسن فخری زاده را که در پی ترور ناجوانمردانه، کینه توزانه و بزدلانه دشمنان انقلاب و کشور انجام گرفت، به محضر مقام معظم رهبری، ملت دلاور ایران و خانواده آن شهید گرانقدر تسلیت همراه با تبریک عرض می کنم.
وی ادامه داد: اصولاً این نوع رفتارهای غیر انسانی، زنگ بیدار باش را بیش از پیش برای ملت به صدا در می آورد و ماهیت جنایت پیشگی دشمنان این کشور را بیش از گذشته، مشخص و عیان می سازد.

آیت الله مبلغی افزود: بی گمان این اقدام وحشیانه نیز انسجام ملی را عمیق تر و اراده ملت را در مقابله با زورگویی ها پولادین تر می کند.

تروریستهای بیگانه عصر جمعه- هفتم آذرماه- با کمین در مسیر خودروی حامل محسن فخری‌زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع در بلوار مصطفی خمینی شهر آبسرد دماوند، در عملیاتی انتحاری و مسلحانه، دانشمند هسته‌ای کشورمان را به شهادت رساندند.
به گفته وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جریان این حمله تروریستی ابتدا خودرو حامل فخری زاده مورد حمله واقع گرفت و بعد یک خودرو نیسان در ۱۵ متری وی منفجر شد. در اثر این تیراندازی‌ و انفجار، فخری زاده به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد ولی با توجه به شدت جراحات وارده در بیمارستان به شهادت رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین تصاویر از دو تروریستی که در حمله پهپادی نیروهای امنیتی ایران به هلاکت رسیدند