تاکید کارکنان سازمان پژوهش و نوآوریهای دفاعی در ادامه راه شهید فخری زاده


تاکید کارکنان سازمان پژوهش و نوآوریهای دفاعی در ادامه راه شهید فخری زاده

کارکنان سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی با صدور بیانیه‌ای بر ادامه راه شهید محسن فخری زاده تاکید کردند.

تاکید کارکنان سازمان پژوهش و نوآوریهای دفاعی در ادامه راه شهید فخری زادهبه گزارش خبرگزاری صداوسیما متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین
شهادت هنر مردان خداست

خبر شهادت فرزند محجور انقلاب، دانشمند بزرگ ایران زمین، فناور و مهندس چیره دست؛ فیلسوف و ادیب کم نظیر؛ دکتر محسن فخری زاده مهابادی قلب‌های آزاده را آتش زد.
از سر ایمان گفتیم «انا لله و انا الیه راجعون»، اما معترفیم به این که این خبر، دلهایمان را سخت فشرده است، زیرا بوی پستی دشمن‌ترین دشمن‌ها به مشام می‌رسد و مگر می‌توان دانست و آرام بود؟

اگر چه در غم از دست دادن شهید دکتر محسن فخری زاده که به واقع استادی بزرگ و سربازی جان بر کف و خادمی مهربان و دانشمندی فرهیخته و فرزند خلف این ملت که اسوه مقاومت و نمونه بارز تربیت یافتگان مکتب عاشورا و حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام بود زخمی عمیق بر دل‌ها داریم، اما بر همگان مسلم است که شهادت پاداش مجاهدت‌های علمی و مقاومت ایشان و راهی بود که برای رسیدن به اهداف علمی بنا نهاد و خدای متعال بر او منت نهاد تا در کنار امام شهدا و یاران شهیدش قرار گیرد.

اکنون با دلی غمگین، اما سینه‌ای پر افتخار به خوبی می‌دانیم که آنچه باعث وحشت دشمنان قسم خورده ایران بود و دستان خون آلود قاتلان دانشمندان این مرز و بوم را بار دیگر از آستین بیرون آورد؛ ترس از قوی‌تر شدن لحظه به لحظه ایران و نزدیک‌تر شدن روز موعود و پیچیده شدن طومار ظلم صد‌ها ساله صهیونیسم جهانی است. شهید دکتر محسن فخری زاده راهی را در سرزمین فناوری و نوآوری کشور آغاز کرد که طلیعه‌های آن در صنعت و فناوری‌های پیشرفته دفاعی ازجمله پدافند هسته ای، پشت دشمنان را به لرزه در آورد و این راه، پایانی جز شکست ظالمان و پیروزی مستضعفان جهان نخواهد داشت.

ما کارکنان این سازمان ضمن تبریک و تسلیت این شهادت به ملت شریف و شهید پرور ایران، ضمن تجدید پیمان با ملت عزیز ایران، امام شهیدان، شهدای انقلاب خصوصاً شهدای عرصه علم و فناوری و شهید عزیزمان استاد دانشمند شهید دکتر محسن فخری زاده مهابادی اعلام می‌داریم که، چون او راهش را در مسیر آزادگی، بالندگی و اقتدار علمی و فناورانه کشور در سایه توجهات حضرت، ولی عصر (عج) و فرماندهی رهبر اندیشمند و فرزانه خود ادامه خواهیم داد. ان شاء الله.

کارکنان سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شرایط فروش اقساطی KMC X5 با تحویل 30 روزه اعلام شد + جدول اردیبهشت 1403