ورود کاروان‌ نظامی آمریکایی از عراق به سوریه


ورود کاروان‌ نظامی آمریکایی از عراق به سوریه

یک کاروان نیرو‌های اشغالگر آمریکایی متشکل از 35 کامیون از طریق گذرگاه غیرقانونی «الولید» در کردستان عراق وارد خاک سوریه شده است.

ورود کاروان‌ نظامی آمریکایی از عراق به سوریهبه گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما به نقل از العالم؛ منابع خبری اعلام کردند یک کاروان نیرو‌های اشغالگر آمریکایی متشکل از ۳۵ کامیون از طریق گذرگاه غیرقانونی «الولید» در کردستان عراق وارد خاک سوریه شده است.
این کامیون‌ها حامل خودرو‌های نظامی، لودر، خودروها، مواد لجستیکی، تانکر حمل سوخت جنگنده و کامیون‌های پلمپ‌ شده بوده که محتوای بار آن مشخص نیست. این کاروان در حال عبور به سوی پایگاه‌های آمریکا در جنوب الحسکه بوده است.
در هفته‌های گذشته، بار‌ها و بار‌ها نیرو‌های آمریکایی، تانکر‌های نفت را نیز از طریق همین گذرگاه غیر قانونی " الولید " به عراق منتقل کرده‌اند.
نیرو‌های اشغالگر آمریکایی با همکاری شبه نظامیان کرد سوریه موسوم به "قسد" میدان‌های نفتی در منطقه جزیره سوریه را به منظور سرقت آن اشغال کرده اند و در ماه‌های اخیر هزاران کامیون حامل سلاح، تجهیزات نظامی و لجستیکی وارد مناطق نفتی سوریه شده‌اند.
نظامیان وابسته به ائتلاف بین‌المللی به سرکردگی آمریکا در ادامه سرقت نفت سوریه و محاصره مردم این کشور، در حال تقویت نیرو‌های خود در شرق سوریه هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آنچه که باید در مورد ویژگی‌های جدید واتس‌اپ بدانید