کشف روغن موتور احتکار شده و دیگر اخبار کوتاه خراسان شمالی


بجنورد- ایرنا- فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: انبارهای احتکار روغن...
بجنورد- ایرنا- فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: انبارهای احتکار روغن موتور به ارزش 15 میلیارد ریال در استان کشف شد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علیرضا مظاهری روز یکشنبه اظهار داشت: در پی اطلاع از وجود تعداد ۲ انبار نگهداری غیرمجاز روغن موتور در یکی از محله‌های حاشیه‌ای بجنورد، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی با اشاره به اینکه کارآگاهان با همکاری کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به محل این انبارها اعزام شدند، افزود: در بازرسی از هر ۲ انبار تعداد زیادی روغن موتور و گیربکس با برندهای مختلف که به صورت غیر مجاز و بدون ثبت در سامانه جامع انبارها کشف و ضبط شد.

وی افزود: در این رابطه ۲ نفر متهم نیز دستگیر و به سازمان تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

مرگ مرد ۵۰ ساله اسفراینی در منطقه آلبلاغ

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از مرگ مرد ۵۰ ساله اسفراینی در داخل چادر در منطقه آلبلاغ این شهرستان خبر داد و گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های ۱۱۰ مبنی بر پیدایش جسد در منطقه آلبلاغ مامورین انتظامی و عوامل امدادی به محل اعزام شدند.
سرهنگ مجید یگانه پور با اشاره به اینکه با حضور ماموران در محل مشاهده شد که مردی ۵۰ ساله در داخل چادری که با پلاستیک پوشیده شده و ۲ چراغ نفتی و یک پیکنیک در داخل آن روشن بود، گفت: با بررسی‌ها مشخص شد که فرد مذکور فوت شده است.
وی بابیان اینکه علت مرگ این مرد به احتمال زیاد بر اثر گازگرفتگی است افزود: با هماهنگی بعمل آمده جسد با استفاده از چهارپا به پایین انتقال و جهت بررسی بیشتر و مشخص شدن علت اصلی مرگ تحویل پزشکی قانونی شد.

دستبند پلیس بر دستان دزد ساختمان‌های نیمه ساز

سرپرست فرماندهی انتظامی بجنورد گفت: سارق ساختمان‌های نیمه ساز حین سرقت در پی اعلام خبری مبنی بر ورود فردی به صورت غیر قانونی به یک ساختمان در حال ساخت در یکی از محل‌های مرکزی بجنورد مأموران به محل مورد نظر اعزام شدندو سارق را در حین سرقت دستگیر کردند.
سرهنگ محمدگل محمدزاده گفت: متهم با روئیت مأموران از محل متواری و زیر یک دستگاه کامیون که در آن محل پارک بوده پنهان شده و در نهایت مأموران این فرد را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته