11.5 میلیارد ریال صدقه در کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد 


11.5 میلیارد ریال صدقه در کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد 

یاسوج- ایرنا- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: 11 میلیارد و 590 میلیون ریال صدقه از ابتدای امسال تاکنون در این استان از سوی مردم و نیکوکاران پرداخت شده است. 

قباد مبشری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: صدقه های پرداختی از سوی مردم و نیکوکاران کهگیلویه و بویراحمد در زمینه هایی از جمله تأمین جهیزیه، هزینه های تحصیلی، تهیه اقلام ضروری و ساخت مسکن برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان هزینه می شود.

وی افزود: درخواست می شود که مردم و نیکوکاران کهگیلویه و بویراحمد با مشارکت در برنامه های مختلف کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یاریگر هر چه بیشتر نیازمندان زیر پوشش این نهاد حمایتی به ویژه در ایام شیوع بیماری کرونا باشند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: یک روش آسان برای پرداخت صدقه از سوی مردم و نیکوکاران این استان شماره گیری کد دستوری #۰۷۴*۸۸۷۷* از طریق گوشی تلفن همراه است.

مبشری عنوان کرد: یکی از برنامه های مهم کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد جمع آوری صدقه های خانگی از طریق سیستم الکترونیکی است.

وی ابراز داشت: بر همین اساس ۳۰ دستگاه کارت خوان با قابلیت اتصال به شبکه های شتاب و سنا در اختیار نیروهای انسانی تخلیه گر صندوق های صدقات خانگی کهگیلویه و بویراحمد قرار می گیرد.

مبشری گفت: در این روش نیروهای انسانی تخلیه گر صندوق های صدقات خانگی کهگیلویه و بویراحمد با مراجعه به درب منازل مشترکان وجه موجود در صندوق ها را خالی کرده و پس از شمارش وجه معادل آن را از طریق کارت بانکی به حساب صندوق امداد ولایت کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد واریز می کنند.

وی اظهار داشت: هدف از اجرای این روش در کهگیلویه و بویراحمد شفاف سازی هر چه بیشتر در مورد نحوه پرداخت و هزینه شدن صدقه ها و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا است.

افزون بر ۴۵ هزار خانوار با جمعیتی بیش از ۱۱۴ هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت