دانشگاه بیرجند و اداره کل زندان‌های خراسان جنوبی تفاهم‌نامه امضا کردند


بیرجند - ایرنا - تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه بیرجند و اداره کل...
بیرجند - ایرنا - تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه بیرجند و اداره کل زندان‌های خراسان جنوبی در چارچوب رسالت اجتماعی دانشگاه امضا شد.

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه بیرجند، این تفاهم‌نامه همکاری را احمد خامسان رییس دانشگاه بیرجند و غلامرضا روشان سرپرست اداره کل زندان‌های خراسان جنوبی امضا کردند.

رییس دانشگاه بیرجند در این نشست ضمن تبریک انتصاب روشان به سرپرستی اداره کل زندان‌های خراسان جنوبی، از ظرفیت‌های دانشگاه بیرجند برای همکاری با اداره کل زندان‌ها گفت و ابراز امیدواری کرد: این دانشگاه بتواند قدمی در راستای حل مشکلات زندانیان بردارد.

سرپرست اداره کل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی خراسان جنوبی هم زندان را دماسنج اجتماع دانست و گفت: وقتی آمار زندانیان بالاست، یعنی جامعه تب دارد و درگیر ناهنجاری و بزهکاری است.

غلامرضا روشان افزود: ما باید اقدامات لازم را با همکاری نهادهایی همچون دانشگاه در جهت رفع این گونه مشکلات اجتماعی انجام دهیم.

وی اظهار داشت: با هدف ایجاد همفکری و همکاری در زمینه‌های علمی، پژوهشی، آموزشی و بهره‌مندی از ظرفیت اساتید دانشگاه بیرجند تفاهم‌نامه همکاری با این نهاد علمی منعقد شد.

براساس این تفاهم‌نامه دانشگاه بیرجند در زمینه‌های مشاوره شغلی و استعدادیابی، برگزاری دوره‌های کوتاه مدت آموزشی، مهارتی و هدایت شغلی و راه‌اندازی گروه‌های درمانی کارکنان و خانواده زندانیان با زندان‌های خراسان جنوبی همکاری می‌کند.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته