سرمایه‌گذاری هلدینگ بین‌المللی در خراسان جنوبی عملیاتی شد


سرمایه‌گذاری هلدینگ بین‌المللی در خراسان جنوبی عملیاتی شد

بیرجند - ایرنا - استاندار خراسان جنوبی گفت: سرمایه‌گذاری هلدینگ بین‌المللی در این استان با مشارکت سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی وارد فاز عملیاتی شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، امروز (پنجشنبه) و طی نشست استاندار، رییس سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی و نماینده هلدینگ جاده ابریشم در تهران، سرمایه‌گذاری این مجموعه در استان خراسان جنوبی وارد فاز عملیاتی شد.

برنامه عملیاتی و فاز اجرایی سرمایه‌گذاری هلدینگ در این نشست مورد نقد و بررسی قرار گرفت و اعلام آمادگی کامل منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی برای مهیا کردن شرایط و زمینه‌های حضور این واحد سرمایه‌گذار از نتایج نشست بود.

نماینده هلدینگ جاده ابریشم نیز با نظر مثبت برای شروع هرچه سریع‌تر کار در خراسان جنوبی اعلام آمادگی کرد و در این نشست مقرر شد، هفته آینده و طی جلسه تخصصی با حضور مدیران و کارشناسان هلدینگ و متولیان در استان، عملیات اجرایی این طرح نهایی شود.

بنابر این گزارش هلدینگ جاده ابریشم، یک هلدینگ بین‌المللی است که فعالیت‌های تجاری و اقتصادی قابل توجه دارد و قرار است با سرمایه‌گذاری چهار هزار میلیارد ریالی در زمینه تولید پکیج‌های گرمایشی و مونتاژ لوازم خانگی در استان خراسان جنوبی، زمینه اشتغال سه هزار و ۵۰۰ نفر را فراهم کند.

استاندار خراسان جنوبی هفته گذشته از سرمایه‌گذاری ۴۰۰ میلیارد تومانی در منطقه ویژه اقتصادی بیرجند با اشتغالزایی سه هزار و ۵۰۰ نفر خبر داد و گفت: با توسعه سرمایه‌گذاری این شرکت، اشتغالزایی آن به ۱۰ هزار نفر افزایش خواهد یافت.

وی افزود: این هلدینگ در منطقه ویژه اقتصادی بیرجند مستقر می‌شود و نسبت به احداث سوله و کارگاه تولیدی اقدام خواهد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


16 شعر در مورد معلم کلاس اول؛ اشعاری زیبا و خواندنی