بیوگرافی سیده آناشید حسینی

بیوگرافی کامل سیده آناشید حسینی+ نامزدی با پویان مختاری و عکسهای جدید

نامسیده آناشید
نام خانوادگیحسینی
تاریخ تولد4 بهمن1370
محل تولداهواز
وضعیت تاهلمجرد
همسرامیرمحسن مرادیان(اسبق)
تحصیلاتلیسانس معماری
شغلطراح لباس
سالهای فعالیت1396 تا اکنون

سیده آناشید حسینی کیست؟

سیده آناشید حسینی طراح لباس متولد 4 بهمن 1370 در اهواز است و 29 سال سن دارد. قد خانم حسینی 190 سانتی متر است.

تحصیلات سیده آناشید حسینی

وی فارغ التحصیل رشته معماری در مقطع لیسانس است، اما به خاطر علاقه اش وارد حوزه طراحی لباس شده است.

همسر سابق آناشید حسینی

سیده آناشید حسینی سال 96 با امیر محسن مرادیان ازدواج کرد، آقای امیرمحسن مرادیان فرزند مرتضی مرادیان سفیر فعلی ایران در کشور دانمارک می باشد. اما این ازدواج پس از مدتی به پایان رسید و این زوج از یکدیگر جدا شدند. طلاق آنها به دلیل حواشی زیادی که برایشان رخ داد اتفاق افتاد.

نامزدی با پویان مختاری

در جدید ترین اخبار منتشر شده توسط خبرنگار سبک پاپاراتزی امین فردین خانم آناشید حسینی و پویان مختاری با یکدیگر نامزد شده اند. این خبر هنوز از طرف این دو نفر تایید یا تکذیب نشده است اما شواهد بسیاری برای تایید این رابطه وجود دارد.

فعالیت طراحی لباس

سیده آناشید حسینی طراحی لباسی است که همچون افراد موفق دنیا موفقیتش از دل تضاد بیرون آمده است. وی تحصیلاتش را در شاخه معماری انجام داده است اما به گفته خودش هرگز علاقمند به آن نبوده است. همواره در پوشش خود خلأی حس می کرده و آن سبک سنتی حجاب اسلامی بوده است و همین تضاد بین دنیای بیرون و علاقه درون وی به حجاب مدرن او را به سمت طراحی لباس کشاند تا لباس هایی طراحی کند که بانوانی که به سبک وی و طرز فکر او نزدیکند از آن استفاده کنند. او مدل نیست و از اینکه مدل خطاب شود خوشش نمی آید.

آناشید حسینی موفقیت خود و شروع کارش را در مصاحبه ها اینگونه توضیح داده است :

“من ۲۵ سال دارم و در رشته معماری تحصیل کرده ام. شاید این حرف کلیشه ای باشد اما از ابتدا به رشته تحصیلی ام علاقه نداشتم و زمانی که درسم تمام شد به دنبال علایق کودکی ام رفتم. در مورد من این مساله واقعا کلیشه نبود و من از کودکی به کار طراحی لباس علاقه داشتم و حتی برای عروسک‌هایم لباس می‌دوختم. پس از پایان دوره تحصیلم یک خلاء در خودم احساس کردم. شاید یک روزی معماری را ادامه دهم اما به این خاطر که شاید بخواهم ارشد بخوانم یا شاخه تحصیلی ام را به پژوهش هنر تغییر دهم. انتخاب طراحی لباس در ابتدا دغدغه‌ام بود و چون محجبه بودم همیشه دوست داشتم لباس‌های خوب و روی مد بپوشم ولی لباس‌هایی که در بازار و مزون‌ها وجود می دیدم با معیارهای من همخوانی نداشت و نمی‌توانستم آن‌ها را برای خودم انتخاب کنم. در این میان دو، سه خیاط شخصی داشتم که لباس‌ها و مانتوهای روز مره‌‌ام را که خودم طراحی می‌کردم آن‌ها می‌دوختند. بعدها به این رشته بیشتر علاقه مند شدم و کلاس خیاطی رفتم، سپس به طور آزاد در کلاس‌های طراحی شرکت کردم و به این فکر افتادم حتما خیلی از خانم‌ها مانند من چنین دغدغه‌ای دارند و دوست دارند شیک پوش و به روز باشند در عین حال حجاب شان هم حفظ شود برای همین تصمیم گرفتم این کار را انجام دهم.”

برند اختصاصی سیده آناشید حسینی

“هیبا”، برند ثبت شده خانم حسینی است که درحوزه پوشاک بانوان و همچنین لباس عروس با طراحی خانم حسینی فعالیت دارد.

اینستاگرام سیده آناشید حسینی + سایر شبکه های اجتماعی و ارتباطی

آیکونعنوانلینک
اینستاگرام [مشاهده]