35 هزار ماسک غیربهداشتی در اراک کشف شد


35 هزار ماسک غیربهداشتی در اراک کشف شد

اراک - ایرنا - رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: 35 هزار عدد ماسک غیربهداشتی از یک کارگاه تولید غیرمجاز ماسک در شهرستان اراک کشف شد.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری پلیس استان مرکزی، سرهنگ «محمد عقیل سلگی» افزود: ماموران پلیس در همکاری با دانشگاه علوم پزشکی استان، از فعالیت یک کارگاه غیرمجاز تولید ماسک در یکی از محله های شهر اراک مطلع شدند و از این مکان بازرسی کردند.
وی بیان کرد: در بارزسی این کارگاه باحکم مقام قضایی مشخص شد که مجوز تولید ماسک بهداشتی برای این مکان صادر نشده و و مسک‌های تولیدی نیز از نظر جنس و لایه مطابق با ضوابط ابلاغ شده وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی نیست.
وی بیان کرد: متصدی این کارگاه غیرمجاز دستگیر شد و پس از تشکیل پروندهمراحل قانونی در جریان است.

سارقان زیورآلات طلا در شهرستان خنداب دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: سارقان زیورآلات طلا در شهرستان خنداب از سوی ماموران پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

سردار«حسن مفخمی شهرستانی» افزود: مدتی پیش سرقت ۲۰۰ گرم طلا، پنج قطعه سکه تمام بهار آزادی و مبلغ ۳ میلیارد ریال وجه نقد از منزل زنی میانسال در شهرستان خنداب گزارش شد که ‌بررسی تخصصی موضوع در دستور کار ماموران پلیس شهرستان قرار گرفت.
وی بیان کرد: در تحقیقات مقدماتی پلیس مشخص شد که خانمی به عنوان پرستار در خانه صاحبخانه کار می‌کرده و در روز قبل از از وقوع سرقت، ۲ نفر از بستگان وی نیز در منزل صاحبخانه به عنوان مهمان حضور داشته اند و همگی صبح و بدون اطلاع، منزل را ترک می‌کنند.
فرمانده انتظامی استان مرکزی ادامه داد: در ادامه روند تحقیقات مشخص شد که این افراد پس از وقوع سرقت متواری و دیگر در محل سکونت قبلی خود نیز حضور نیافته اند.
سردار مفخمی شهرستانی عنوان کرد: در ادامه تکمیل تحقیقات تخصصی پلیس، ماموران انتظامی مخفیگاه متهمان این پرونده را در یکی از شهرستان‌های استان البرز شناسایی و در عملیات‌هایی جداگانه هر سه نفر را دستگیر و به شهرستان انتقال دادند.
وی گفت: متهمان دستگیر شده پس از مشاهده مدارک و شواهد قانونی در بازجویی‌های صورت گرفته به سرقت طلاها و وجه نقد اعتراف کردند و اظهار داشتند از مدت‌ها پیش با طرح نقش قبلی و به منظور سرقت از منزل شاکی، پرستاری این فرد را قبول کرده و در یک فرصت مناسب با دادن قرص‌های خواب‌آور به او، با همکاری همدستان اقدام به سرقت از این منزل کرده‌اند.
فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: متهمان دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی، به دستگاه قضایی معرفی شدند.

کشف سه میلیارد ریال کالای سرقتی در فراهان
جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: سه میلیارد ریال کالای سرقت شده در بازرسی از مخفیگاه یک سارق در شهرستان فراهان کشف شد.
سرهنگ «یوسف سپهوند» افزود: ماموران انتظامی شهرستان فراهان در تحقیقاتی جامع از نگهداری اموال مسروقه در منزل سارقی حرفه‌ای در یکی از محله های این شهرستان مطلع شدند و با هماهنگی انجام شده با مقام قضایی و در یک عملیات غافلگیرانه، منزل این شخص مورد بازرسی قرار گرفت و در قسمت زیرشیروانی پشت بام منزل، اموال سرقتی زیادی کشف شد.
وی بیان کرد: در مراحل بازجویی‌های انجام شده مشخص شد که بخش زیادی از اموال سرقتی کشف شده مربوط به مصلی شهر اراک و تجهیزات اداره برق است.
جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: بخشی از اموال سرقت شده تاکنون به مالباختگان شناسایی شده تحویل شده و ادامه تحقیقات برای شناسایی دیگر مالباختگان، همچنان ادامه دارد.
سپهوند عنوان کرد: متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شد.

استان مرکزی با دارا بودن ۱۲ شهرستان دارای بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت