سرمربی شهرداری آستارا: با شرایط موجود قادر به ادامه همکاری نیستم


سرمربی شهرداری آستارا: با شرایط موجود قادر به ادامه همکاری نیستم

رشت - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال شهرداری آستارا گفت: با شراط موجود حاکم بر تیم، قادر به ادامه همکاری نیستم.

حسن اشجاری غروب شنبه در پایان دیدار تیم های فوتبال شهرداری آستارا و مس کرمان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به اینکه سه هفته از رقابت های لیگ دسته اول گذشته اما تاکنون هیچ پرداختی به بازیکنان شهرداری آستارا انجام نشده است.

وی افزود: متاسفانه مسئولان این باشگاه به هیچ وجه پیگیر تیم و مشکلات آن نیستند و اگر شرایط همینگونه پیش برود، دیگر نمی توانم ادامه دهم و این در حالی است که اول فصل پیشنهاد بسیار مناسبی از یکی از تیم های متمول لیگ دسته اولی داشتم اما بخاطر بازیکنان، در تیم شهرداری آستارا ماندگار شدم اما با این شرایط نمی توان کار کرد.

وی در خصوص دیدار تیمش برای مس کرمان بیان کرد: من به بازیکنانم افتخار می کنم چون بودجه ما یک سی ام بودجه مس کرمان است اما با این وجود تمام تلاش خود را در زمین انجام دادند و این در حالی است که مس کرمان تیم بزرگ و قدرتمندی است.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری آستارا ادامه داد: مس کرمان از کادر فنی و بازیکنان بسیار خوبی تشکیل شده و تجربه زیادی نیز دارد و همچنین اکثر بازیکنان این تیم از خلاقیت بسیار مناسبی برخوردار هستند اما با این وجود در نیمه اول تیم ما بسیار خوب کار کرد.

اشجاری خاطرنشان کرد: اما در نیمه دوم یک گل دریافت کردیم و با توجه به اینکه پس از این گل بر توپ و میدان مسلط بودیم، اما نتوانستیم بازی را به تساوی بکشانیم و سرانجام برابر تیم قدرتمند و مدعی مس کرمان مغلوب شدیم.

تیم های فوتبال شهرداری آستارا و مس کرمان عصر روز شنبه در هفته سوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم مس کرمان با نتیجه یک بر صفر برابر حریف خود به برتری رسید.

پیش از برگزاری این دیدار و تا پایان هفته سوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان، تیم ها مس کرمان و شهرداری آستارا با کسب چهار امتیاز و به دلیل تفاضل گل، به ترتیب در رتبه های سوم و پنجم جدول رده بندی ۱۸ تیمی این مسابقات قرار داشتند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پادشاه انگلیس مرد!