خداپرست از مربیگری تیم والیبال آذرباتری ارومیه کناره‌گیری کرد


 خداپرست  از مربیگری تیم والیبال آذرباتری ارومیه کناره‌گیری کرد

ارومیه- ایرنا- ساسان خداپرست که از ابتدای فصل، سرمربی تیم تازه وارد لیگ برتری آذرباتری ارومیه بود، از سمت خود کناره گیری کرد.

سرمربی مستعفی تیم والیبال آذرباتری ارومیه روز دوشنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: اختلافاتی با باشگاه داشتیم و برای حل آنها جلساتی برگزار شد که در نهایت به دلیل حل نشدن این اختلافات و نرسیدن به یک نظر واحد با احترام متقابل قطع همکاری کردیم.

ساسان خداپرست افزود: هیچ تصمیمی برای برکناری من توسط مسوولان آذرباتری نبود و به خوبی از من و تیم حمایت کردند و یکی از دلایل اصلی اختلافات، بر روی بازیکنان دور برگشت بوده و من با بازیکنانی که باشگاه مدنظر داشت، موافق نبودم.

وی در مورد عملکرد تیمش تا این هفته گفت: از هفته پنجم، هفته به هفته عملکرد تیم و بازیکنان نسبت به قبل بهتر شد به طوری که با بضاعت موجود و بازیکنان جوان و کم‌تجربه در لیگ برتر، عملکرد بسیار خوبی داشتیم گرچه نتایج تیم قابل قبول نبود.

وی ادامه داد: در ابتدا نیز با توجه به ورود دیرهنگام تیم به نقل و انتقالات و جذب نشدن بازیکن باتجربه، عدم کسب برد در لیگ را به مسوولان باشگاه اعلام کرده بودم.

سرمربی مستعفی تیم والیبال آذرباتری ارومیه در مورد احتمال بازگشتش با توجه به جلسه مسوولان ورزش، شهرداری ارومیه ، هیات والیبال آذربایجان غربی و آذرباتری گفت: این احتمال بسیار ضعیف است و امیدوارم تیم در آینده نتایج خوبی کسب کند.

خداپرست در مورد عملکرد خودش در طی این مدت گفت: زحمات زیادی برای این تیم کشیده شد و با وجود بازی خوب و عملکرد قابل قبول، نتایج خوبی کسب نکردیم با این حال همه از عملکرد تیم ما ستایش کردند و از عملکرد خودم رضایت کافی داشتم و نهایت تلاشم را برای موفقیت تیم انجام دادم.

تیم آذرباتری ارومیه تا پایان هفته سیزدهم با یک برد از ۱۱ بازی در انتهای جدول لیگ برتر والیبال قرار گرفته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022