گرامیداشت دهه بصیرت و میثاق با ولایت در استان تهران برگزار می‌شود


گرامیداشت دهه بصیرت و میثاق با ولایت در استان تهران برگزار می‌شود

تهران- ایرنا- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: همزمان با دهه فاطمیه و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، دهه بصیرت و میثاق با ولایت در استان تهران برگزار می‌شود.

حجت الاسلام سیدمحسن محمودی در جلسه هماهنگی بزرگداشت دهه بصیرت که در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران برگزار شد اظهار کرد: دهه فاطمیه امسال، با ایام گرامیداشت حماسه نهم دیماه همزمان شده و این مهم لزوم گرامیداشت این دهه را با در نظر گرفتن دستورالعمل‌های بهداشتی می‌رساند.

وی گفت: دهه بصیرت امسال، با ایام فاطمیه اول، سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و مراسم تشییع میلیونی ایشان، اربعین شهادت شهید فخری زاده، سالگرد ابلاغ پیام الهی امام به گورباچف، سالگرد اجرای طرح استعماری کشف حجاب و آغاز مقابله با آن، سالگرد حمله به عین الاسد پایگاه آمریکا و سالگرد حماسه مردم قم و شهادت جوانان ورامینی بدست مزدوران رژیم طاغوت است و باید بیش از گذشته، گرامی داشته شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اظهار داشت: تمامی دستگاههای تبلیغی و اجرایی و گروه‌های مردمی موظفند که از این فرصت برای بصیرت افزایی و تبیین فتنه‌های گذشته، حال و آینده استفاده کنند.

وی نقش رسانه ها و فضای مجازی را دراین رابطه بسیار مهم وحساس دانست و افزود:با توجه به شرایط کنونی حاکم بر جامعه ناشی از شیوع ویروس کرونا، باید از رسانه‌ها و فضای مجازی استفاده بیشتری برای تبیین ابعاد مختلف فتنه برده و جامعه را بیش از گذشته با بصیرت الهی آشنا کرد.

محمودی تصریح کرد: مراسم دهه بصیرت از نهم تا ۱۹ دی در مناطق مختلف استان تهران برگزار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا در دیدارهای خانوادگی عصبی هستیم؟