مجتمع‌های شورای حل اختلاف به نام شهدا مزین می‌شوند


مجتمع‌های شورای حل اختلاف به نام شهدا مزین می‌شوند

تهران- ایرنا- معاون قضایی رئیس کل دادگستری  و رئیس شورای حل اختلاف استان تهران در جلسه هم‌اندیشی فرماندهان حوزه‌ها  و پایگاه‌های مرکز مقاومت بسیج قوه قضائیه، گفت:‌ تمام مجتمع‌های شورای حل اختلاف به نام شهدا مزین می‌شوند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی و اطلاع رسانی شورای حل اختلاف استان تهران، ‌جلسه هم‌اندیشی فرماندهان حوزه ها و پایگاه های مرکز مقاومت بسیج قوه قضائیه عصر سه‌شنبه در تالار اجتماعات شورای حل اختلاف استان تهران برگزار شد.

غلامرضا مهدوی معاون قضایی رئیس کل دادگستری و رئیس شورای حل اختلاف استان تهران در این نشست، با عرض تسلیت شهادت دانشمند کشورمان شهید فخری زاده و با تبیین معیارها و شاخص های تعیین شده در خصوص بسیج و بسیجیان از کلام مقام معظم رهبری، گفت:‌ همه مجتمع های شورا، دارای پایگاه مقاومت بسیج هستند و مقرر گردید تمام مجتمع های شورای حل اختلاف به نام شهدا مزین شوند و به عنوان نخستین آن، مجتمع شماره یک شورای حل اختلاف تهران به نام شهید فخری زاده مزین می‌شود.

وی افزود: کارکنان بسیجی شورای حل اختلاف استان تهران در ایام بیماری کرونا، اقدامات بسیار شایسته ای در تبعیت از فرمان مقام معظم رهبری در مواسات و همدلی با مردم نیازمند، انجام دادند که تهیه بسته های ارزاق، کمک به نیازمندان، بسته های بهداشتی، دوخت ماسک و کمک به خانواده زندانیان و ... از جمله آن‌هاست که موجب افتخار ما می باشد.

حبیب زاده، معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین نیز با بیان اینکه طبق پایش میدانی گسترده ای که سازمان بسیج مستضعفین انجام داده، اقدامات مدبرانه قوه قضائیه در مبارزه با فساد، به رغم فشارهایی که هست، موجب رضایت عمومی مردم از این اقدامات جدی شده است و موجب امید به آینده و اعتماد به کارآمدی حکومت دینی می گردد که قدردان آن هستیم.

عمرانی، معاون قضایی دادستان کل کشور و فرمانده مرکز مقاومت بسیج قوه قضائیه و وزارت دادگستری نیز با اشاره به نزدیکی ایام سالگرد شهادت سردار شهید سلیمانی، وی را نور الهی دانست که با فضل الهی خون این شهید، قضا و قدر را هم تغییر داد و ما به چشم خود دیدیم و امیدواریم در زیر سایه حضرت سید الشهدا اباعبدالله الحسین(علیه السلام) و سرباز آن امام همام باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حقوقی و قضایی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بک گراند بنفش | 100 عکس پس زمینه بنفش برای گوشی شیک و فانتزی