برگزاری انتخابات مجمع هماهنگی کانون‌های فرهنگی سمنان


برگزاری انتخابات مجمع هماهنگی کانون‌های فرهنگی سمنان

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان از برگزاری انتخابات مجمع هماهنگی کانون‌های فرهنگی استان همزمان با بیست و پنجم آذرماه جاری خبر داد و گفت: 65 کانون در این انتخابات شرکت می‌کنند.

برگزاری انتخابات مجمع هماهنگی کانون‌های فرهنگی سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام علی شکری، مدیر کل این اداره صبح امروز 22 آذر در گفتگو مجازی با خبرنگاران از برگزاری انتخابات مجمع هماهنگی کانون‌های فرهنگی استان خبر داد و گفت: این انتخابات در روز بیست و پنجم آذرماه جاری برگزار و یک مجمع هماهنگی متشکل از پنج کانون فرهنگی سطح استان سمنان با رأی واجدان شرایط انتخاب شوند.

وی افزود: اعضای ۶۵ کانون فرهنگی سطح استان در این انتخابات حضور خواهند داشت که در این راستا سهم شاهرود از این کانون‌های فرهنگی ۲۵ کانون، سمنان ۱۰ کانون، دامغان ۱۲ کانون، مهدی‌شهر و گرمسار هر کدام چهار کانون، سرخه شش کانون و میامی یک کانون است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان با اشاره به اینکه این کانون‌ها یک مجمع متشکل از پنج کانون را تشکیل می‌دهند که رسالت‌هایی طبق آئین‌نامه برای آن تعریف شده که نظارت و سیاست‌گذاری، نمایندگی کانون‌های فرهنگی استان در مجمع ملی و کشوری، امور مرتبط با کانون‌ها، اطلاع رسانی، آگاهی رسانی از مهمترین رسالت‌های این مجمع است.

به گفته وی؛ اعضای مجمع به مدت دو سال مسئولیت استانی خواهند داشت که حداقل سن داوطلبی برای این انتخابات ۲۲ و حداکثر ۶۰ سال تعیین شده است و افراد باید حداقل یک سال سابقه مدیریت کانون فرهنگی تبلیغی دارای مجوز از سازمان یا حداقل سه سال فعالیت مؤثر در سایر مجموعه‌های فرهنگی مورد تأیید سازمان تبلیغات اسلامی را داشته باشند.

شکری با تاکید بر اینکه داوطلبان باید با ورود به سامانه مدارک مورد نیاز خود را بارگذاری کنند تا پس از تأیید صلاحیت در انتخابات شرکت داده شوند اظهار کرد: این امر تنها برای داوطلبان است و کسانی که رأی می‌دهند نیازی به ثبت نام ندارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان متذکر شد: انتخابات حضوری و با رعایت الزامات و پروتکل‌های بهداشتی خواهد بود زیرا جمعیت حاضر در انتخابات اندک هستند و مراکز تبلیغات اسلامی در شهرستان‌های استان رأی‌گیری را میزبانی می‌کنند که ماسک، الکل، الزامات انتخابات، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در این انتخابات پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جنیفر لوپز یک آخوند ایرانی را فالو کرد! + عکس