معاون استاندار: آماده مشارکت با اتکا برای توسعه اقتصادی همدان هستیم


معاون استاندار: آماده مشارکت با اتکا برای توسعه اقتصادی همدان هستیم

همدان- ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان با بیان اینکه زمینه توسعه اقتصادی در استان همدان فراهم است گفت: از توان و ظرفیت سازمان اتکا برای رسیدن به این مهم استفاده می‌کنیم.

به گزارش ایرنا؛ ظاهرپورمجاهد روز شنبه در جلسه بررسی طرح‌های سرمایه گذاری وزارت دفاع اظهار داشت: برنامه های اقتصادی استان با قوت در حال اجراست و امسال شاهد توفیق در بسیاری از بخش های صنعتی، کشاورزی و گردشگری هستیم.

وی خاطرنشان کرد: استان همدان دارای ظرفیت‌های غنی است و زمینه مناسبی برای سرمایه گذاری سازمان اتکا محسوب می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان افزود: در عرصه دامداری و مرغداری ظرفیت های خوبی داریم که پیش از این درباره ایجاد واحد پرورش مرغ «لاین» استاندارد با اتکا به توافق های اولیه رسیده ایم.

پورمجاهد با اشاره به فعالیت صنعت مبل و منبت در شهرهای ملایر، تویسرکان و نهاوند گفت: تولیدات این شهرها می تواند در فروشگاه‌های اتکا عرضه شود.

وی تاکید کرد: همدان رویشگاه ۳۰۰ نوع گیاه دارویی است به ویژه در زمینه کشت رازیانه،سیر و گشنیز رکورددار کشور است و اتکا می تواند برای فرآوری و بسته بندی و توزیع این محصولات سرمایه گذاری کند.

پورمجاهد با بیان اینکه همدان در زمینه صنعت و معدن نیز پتانسیل خوبی دارد یادآوری کرد: مواد معدنی غنی در این استان استخراج می شود و در زمینه تولید لاستیک هم ظرفیت ویژه‌ای دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان گفت: علاوه بر ظرفیت های موجود و فعال، واحدهای غیرفعال و در تملک بانکها وجود دارد که می توانیم در اختیار اتکا برای سرمایه گذاری و اجرای طرح های اقتصادی قرار بدهیم.

تعدادی از کارشناسان وزارت دفاع برای بازدید از طرحهای همدان به این استان سفر کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید