جشنواره زندگی مؤمنانه در فضای مجازی برندگان خود را شناخت


جشنواره زندگی مؤمنانه در فضای مجازی برندگان خود را شناخت

نتایج نهایی دومین جشنواره زندگی مؤمنانه در فضای مجازی از سوی هیئت داوران آن اعلام شد. 

جشنواره زندگی مؤمنانه در فضای مجازی برندگان خود را شناختبه گزارش ایکنا از قم، هیئت داوران جشنواره زندگی مؤمنانه ضمن تشکر و قدردانی فراوان از شرکت‌کنندگان و عرض امتنان و سپاس از درگاه احدیت به شکرانه آثار متعددی که برای این جشنواره ارسال شده است، نکته‌های مدنظر و نتایج جشنواره را به شرح ذیل اعلام کرد.
جشنواره زندگی مؤمنانه در فضای مجازی مبتنی بر آیه‌ها و روایت‌ها، دومین جشنواره از سلسله جشنواره‌های دین و فضای مجازی، تجربه ارزشمند دیگری در پرداختن به موضوع فضای مجازی از منظر دین و گامی در جهت منویات مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید و اهداف دفتر مطالعات بوده است.
در مجموع تعداد هزار و ۶۲۰ اثر اعم از آیه و روایت به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که مبتنی بر آن، حدود پنج هزار توصیه در حوزه‌های مختلف فضای مجازی ارائه شد.
حدود ۷۰ درصد از شرکت‌کنندگان با تحصیلات حوزوی و ۳۰ درصد دارای تحصیلات دانشگاهی بودند که از میان حوزویان شرکت‌کننده، بیش از ۷۰ درصد دارای تحصیلات عالیه (سطح ۳ و ۴)، و بیش از ۶۰ درصد دانشجویان دارای مدرک تخصصی ارشد و دکتری بودند که این میزان از مشارکت نخبگانی در حوزه و دانشگاه، به نوعی موفقیت برای برگزارکنندگان محسوب می‌شود.
در نهایت هیئت داوران علی صالحی را به عنوان نفر اول، رضا صفری را به عنوان نفر دوم و فاطمه مقدم شاد را به عنوان نفر سوم اعلام می‌کند.
همچنین آقایان علی استاجی، حسین فاطمی، حسین قلی‌پور، سیدعلیرضا سیدصالحی و سیدمالک خادمی و خانم‌ها طاهره اورعی، الهه شقایق شندی و نرگس علی‌پور را شایسته قدردانی معرفی کرد.
انتهای پیام

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک تولد نوزاد | گلچین زیباترین متن تبریک تولد نوزاد پسر و دختر