نماینده مجلس : راه‌آهن بوشهر- شیراز اولویت ملی دارد


نماینده مجلس : راه‌آهن بوشهر- شیراز اولویت ملی دارد

بوشهر-ایرنا- نماینده مردم شهرستان های بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: راه آهن بوشهر- شیراز یکی از پروژه‌هایی است که دارای اولویت ملی است و بدلیل توجیه اقتصادی نیازمند سرعت بخشی در اجراست.

به گزارش ایرنا به نقل از دفتر این نماینده مجلس، عبدالکریم جمیری روز یکشنبه در نشست هیات اندیشه ورز بسیج رسانه استان بوشهر افزود: این پروژه مهم سال‌هاست که عقب مانده است و نیاز است هر چه زودتر به آن رسیدگی شود.

وی ادامه داد: درمان و تامین آب از دیگر اولویت‌های بوشهر است و این استان نباید با همه نعمت‌هایی که از آن بهره‌مند است در زمینه امکانات درمانی در رده‌های آخر کشور باشد و در زمینه آب نیز با کم‌آبی و جیره‌بندی در تابستان مواجه باشد.

جمیری گفت: اولویت‌های هر استان در مجلس مطرح و به معاونت نظارت مجلس اعلام شود تا دستگاه‌ها وادار به تحقق آن شوند و نمایندگان استان نیز از این طرح‌ها حمایت می‌کنند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: کماکان اشتغال یکی از مشکلات و دغدغه های جویندگان کار در استان بوشهر است که باتوجه به ظرفیت این استان شایسته نیست.

وی بیان کرد: مسئولان نفتی باید در قبال خواسته‌های مردم، نمایندگان مجلس و مدیران ارشد استان پاسخگو باشند و برای ارائه خدمات به مردم بر آنها منت نگذارند.

جمیری افزود: در صورتی که رسانه‌ها با نگاهی اندیشه ورز قوت‌ها و ضعف‌ها را شناسایی کنند، شاهد بهبود شرایط در استان خواهیم بود.

جمیری یادآورشد: آنچه که برای توسعه ضرورت دارد آشنایی با داشته‌ها، ضعف‌ها و قوت‌ها و پاسخگو کردن مدیرانی است که در عرصه‌های مختلف حضور دارند.

وی گفت: کارگروه‌هایی تخصصی با حضور کارشناسان تشکیل شده است تا با بهره‌گیری از نظر آنها برنامه‌ها و اقدامات تخصصی باشد و لازم است رسانه‌ها با این مجموعه‌ها تعامل داشته باشند و نظر خود را ابراز کنند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اوسمار فقط با جام می‌ماند/ پرسپولیس-نساجی بدون حضور بانوان/ پیشخوان