برگزاری دوره‌های آموزشی تئاتر در دانشگاه مازندران


برگزاری دوره‌های آموزشی تئاتر در  دانشگاه مازندران

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی مازندران از برگزاری دوره‌های آموزشی تئاتر در مرکز جهاد دانشگاهی در دانشگاه مازندران خبر داد.

برگزاری دوره‌های آموزشی تئاتر در  دانشگاه مازندرانسیده زینب تقوی معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی مازندران در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، گفت: طبق سنوات گذشته از سوی کانون تئاتر سیاوشان جهاد دانشگاهی واحد مازندران دوره‌های آموزشی تئاتر در رشته‌های نمایش‌نامه‌نویسی، بازیگری و کارگردانی با توجه به وضعیت موجود و اجرای شیوه نامه بهداشتی ستاد کرونا برگزار می‌شود.
وی افزود: در این دوره‌ها حمیدرضا گل محمدی تواندشتی کارشناس تئاتر و مسئول کانون تئاتر سیاوشان جهاد دانشگاهی و تنی چند از اساتید برجسته تئاتر استان و کشور به آموزش تئاتر می‌پردازند.

تقوی با ارایه این مطلب که در این دوره‌ها مبحث تئوری و عملی تئاتر در رشته‌های یاد شده ارایه می‌شود، تصریح کرد: فراگیران در این دوره‌ها پس از ارایه پروژه پایان ترم و موفقیت در آزمون پایان دوره گواهینامه رسمی و معتبر دریافت خواهند کرد.
وی افزود: معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد مازندران تاکنون اقدام به برگزاری بیش از بیست دوره‌ی مختلف آموزشی تئاتر در سطح دانشگاه‌های سطح مازندران کرده و علاوه بر برگزاری دوره‌های آموزشی در سطح دانشگاه‌های استان بیش از ۱۵ دوره‌های آموزشی تئاتر از سال‌های ۸۳ تا ۹۲ در سطح آموزشگاه‌های شهر‌های بهنمیر و بابلسر داشته و برگزاری چندین کارگاه‌های آموزشی نمایش نامه نویسی، بازیگری و کارگردانی در سطح استان از دیگر فعالیت‌های این معاونت است.

علاقه‌مندان جهت نام نویسی در این دوره‌های آموزشی می‌توانند با شماره تماس‌های ۰۱۱۳۵۲۸۳۰۰۰ مرکز آموزش جهاد دانشگاهی بابلسر و شماره همراه ۰۹۱۹۲۱۲۱۱۲۴ و ۰۹۹۱۹۱۱۰۹۸۹ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نشست خبری مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در نمایشگاه نفت