سرو قامتان همدان با 3 برد بر ملوان تهران غلبه کرد


سرو قامتان همدان با 3 برد بر ملوان تهران غلبه کرد

در نخستین دیدار هفته دوم لیگ دسته یک والیبال کشور سرو قامتان همدان با 3 برد بر ملوان تهران غلبه کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، رقابت‌های والیبال دسته یک مردان کشور پس از چند هفته وقفه، دوباره از سر گرفته شد تا تیم‌ها در دو گروه برای روشن شدن صعود کننده‌ها به لیگ برتر با هم به رقابت بپردازند.

دور مقدماتی این دوره از مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک مردان ایران جام شهید قاسم سلیمانی با حضور ۱۸ تیم در ۲ گروه به صورت متمرکز برگزار می‌شود.

تیم سرو قامتان استان همدان در گروه نخست این رویداد با تیم‌های اشتاد سازه مشهد، ملوان تهران، فولاد خراسان، مقاومت بسیج تهران، مس رفسنجان، شهرداری جوان ارومیه، تخت جمشید فارس و هواداران تهران هم گروه است.

رقابت‌های گروه نخست تا دور پنجم در شهر مشهد برگزار شد که به‌دلیل گسترش بیماری کرونا تعطیل شد و حالا قرار است این رقابت‌ها این بار به میزبانی شهر تهران و دو سالن ۹ دی و همگام دنبال شود.

تیم سروقامتان همدان در روز نخست هفته دوم در مجموع با حساب ۳ بر یک از سد تیم ملوان تهران گذشت و در روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری نیز به ترتیب برابر شهرداری ارومیه و هوادار تهران، صف‌آرایی خواهد کرد.

تیم سروقامتان همدان نماینده استان در این مسابقات در پنج بازی انجام داده خود صاحب سه پیروزی و دو شکست شده است و در جایگاه چهارم جدول قرار دارد. نماینده والیبال همدان امیدوار است با انجام بازی‌های باقیمانده و دور برگشت، خود را به بالای جدول برساند و امید خود را برای صعود افزایش دهد.

در تیم سروقامتان همدان، مصطفی رئیسیان، سینا حاصل‌لو، آرمین غلامی، محمد مشیری، وحید ریگی، مهدی الاهی، محمدجواد آرایش، وحید صالحی‌ضمیر، علی ابراهیمی، بهزاد کاظمی، نیما سمیعی، مبین قهرمانی، سینا حیدری، فرهاد وزیری، مهدی علینژاد، علی عسگرنیا، مهران توانایی، مهدی عبدلی‌ورکانه و نیکان مرادی‌نشاط به سرمربیگری مهدی عطایی و مدیرعاملی مهدی محبی‌مسعود در این مسابقات حضور دارند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ویژگی های افراد دو جنسه یا همان ترانس ها چگونه است ؟