شبکه برق و روشنایی بازار تاریخی قلعه‌ محمود کرمان اصلاح می‌شود


شبکه برق و روشنایی بازار تاریخی قلعه‌ محمود کرمان اصلاح می‌شود

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان از بهسازی شبکه برق و روشنایی بازار قلعه‌ محمود با رعایت حفظ بافت تاریخی و با هدف ارائه خدمت با کیفیت بهتر به همشهریان خبر داد.

کد خبر: 88907 ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ ۰۷:۰۱:۵۴

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان از بهسازی شبکه برق و روشنایی بازار قلعه‌ محمود با رعایت حفظ بافت تاریخی و با هدف ارائه خدمت با کیفیت بهتر به همشهریان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کرمان خبر به نقل از خبرگزاری فارس ، عبدالوحید مهدوی‌نیا در حاشیه بازدید از بازار قلعه ‌محمود و روند بازسازی آن بر بهسازی شبکه برق و روشنایی این بازار با رعایت حفظ بافت تاریخی با هدف ارائه خدمت با کیفیت بهتر شهروندان تاکید کرد و اظهار داشت: برای احداث شبکه برق‌رسانی و خطوط روشنایی بازار اعتباری افزون بر یک میلیارد و 200میلیون تومان به این پروژه اختصاص یافته است.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان بیان داشت: این طرح با احداث 350متر شبکه خودنگهدار هوایی در دست اجرا است و به‌زودی به پایان می‌رسد و این در شرایطی‌ست که برق موجود در این منطقه به‌صورت نابسامان مستقر شده و مقرر شد که تابلوهای انشعاب به شکل استاندارد ساماندهی و در راستای ایمن‌سازی بازار در زمینه برق نیز اقدامات لازم انجام شود.

مهدوی‌نیا تصریح کرد: امیدواریم با ایجاد دغدغه برای مسئولان و واحدهای مربوطه در زمینه این گونه مسائل و به‌ویژه توجه به بناهای تاریخی و قدیمی که هم‌اکنون در دست بهره‌برداری هستند، اقدامات راهبردی داشته باشیم.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق شمال استان از ساماندهی شبکه‌های توزیع برق برای اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح امیرکبیر خبرداد و گفت: این پروژه بنا به درخواست شهرداری کرمان اجرایی و در راستای زیباسازی و مبلمان شهری با اعتبار بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون تومان در دست اجراست.

مهدوی‌نیا با بیان اینکه به دلیل محدودیت‌های ترافیکی و در راستای کاهش نارضایتی مردم، بیشترین حجم عملیات انجام پروژه در شب انجام شده است، افزود: تاکنون پیشرفت فیزیکی این پروژه 80 درصد بوده است.

وی ادامه داد: برای احداث تقاطع غیرهم سطح امیرکبیر یک‌هزار و 700متر شبکه فشار متوسط هوایی جمع‌آوری و 2472 متر شبکه فشار متوسط زمینی، 800 مترشبکه فشار ضعیف هوایی و 200متر شبکه فشار متوسط هوایی احداث شده است .

مهدوی‌نیا همچنین از نصب دو دستگاه پست کمپکت( با ترانس 500و 315کاوا) و نصب 2 دستگاه تابلو توزیع 630 آمپر و یک دستگاه تابلو توزیع 800 آمپر برای اجرای این پروژه خبر داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!