74 بیمار مبتلا به کرونا در استان سمنان شناسایی شدند


74 بیمار مبتلا به کرونا در استان سمنان شناسایی شدند

سمنان- ایرنا- 74مورد قطعی ابتلا به ویروس کرونا در استان سمنان از ظهر یکشنبه تا ظهر امروز دوشنبه شناسایی شدند و مجموع آمار بیماران کووید 19 در این استان از ابتدا تا به امروز به 19 هزار و 834نفر رسید.

به گزارش ایرنا، کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان سمنان شامگاه دوشنبه با ارائه آخرین آمار شیوع این ویروس در استان اعلام کرد: مرگ ۲ نفر دیگر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا از ظهر یکشنبه تا ظهر امروز دوشنبه تعداد جانباختگان این بیماری در استان سمنان را به ۸۲۲ نفر رساند.
طبق اعلام این کمیته ۱۶۹ نفر به خاطر ابتلای قطعی به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان سمنان بستری هستند و موارد بهبودی و ترخیص بیماران کووید ۱۹ در این استان به ۶ هزار و ۵۷۱نفر رسید و ۱۳ هزار و ۵۴۴ نفر به صورت سرپایی در کل استان سمنان درمان شدند.
در این گزارش آمده که در ۲۴ ساعت گذشته، ۲۲ بیمار بهبود یافته و از بیمارستان‌ها ترخیص شدند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان نیز گفت: ۱۲ بیمار جدید با تشخیص قطعی ابتلا به کووید۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته در مناطق تحت پوشش این دانشگاه بستری شدند.
نوید دانائی درباره آخرین آمار شیوع بیماری کرونا ویروس بیان داشت: از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا تاکنون ١۴ هزار و ۵۶۳ مورد مثبت بیماری کرونا بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی PCR در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شناسایی شدند.
وی ابرازداشت: در ۲۴ ساعت گذشته (از۲۳ الی ۲۴ آذر ماه سال جاری) بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۲ بیمار مثبت جدید مبتلا به کووید۱۹ در شهرستان تابعه دانشگاه و در مراکز درمانی بستری شدند و بدین ترتیب مجموع بیماران بستری شده در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا ویروس تاکنون به چهار هزار و ۶۸ نفر رسیده است و ١٠ هزار و ۴۹۵ بیمار نیز به صورت سرپایی شناسایی شدند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ادامه داد: کل موارد بهبودی و ترخیص بیماران مبتلا به کووید۱۹ به سه هزار و ۴۱۱نفر رسید و از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا تاکنون ۶۰۲ نفر فوت شدند.
شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر، سرخه، دامغان،گرمسار و آرادان مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم‌پزشکی خدمات بهداشتی و درمانی استان سمنان هستند.
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با فوت ۲۵۱ بیمار دیگر از مبتلایان قطعی در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی این بیماری در کشور به ۵۲ هزار و ۴۴۷نفر رسید.
به گزارش خبرنگار ایرنا، سیما سادات لاری روز دوشنبه با اعلام آخرین آمار مبتلایان و جانباختگان کرونا در ایران افزود: در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر امروز (۲۴ آذر ۱۳۹۹) بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی هفت هزار و ۵۰۱ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد و ۱۳۲۲ نفر بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به یک میلیون و ۱۱۵ هزار و ۷۷۰ نفر رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان